دیدار فوتبال شهرراز شیراز و سایپا تهران مساوی شد  
دیدار شهرراز شیراز و سایپا تهران

شیراز - ایرنا- تیم شهر راز شیراز در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور مقابل سایپا تهران در یک بازی بی کیفیت و سرد با نتیجه بدون گل متوقف شد.

به گزارش خبرنگارایرنا این بازی از هفته چهاردهم این رقابت ها عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند، در نهایت این بازی چنگی به دل نزد.

هر ۲ تیم برای قرار گرفتن در بالای جدول و عقب نماندن از قافله صدرنشینی نیاز به برد داشتند اما در نهایت بازی خوبی از آب درنیامد هر چند تیم سایپا درنیمه نخست بهتراز میزبان بازی کرد و یک بارهم تیر دروازه این تیم را به لرزه در اوردند.

تیردروازه شهر راز لرزید

همچنین تیم سایپا بیشتر سعی داشت از روی ضربات ایستگاهی صاحب فرصت شود برای همین هم نیاز بود بازیکنان شهر راز کمتر در یک سوم دفاعی خود تن به خطا دهند.

دقیقه ۱۶ ناهماهنگی در خط دفاع تیم میزبان موجب شد توپ به تیر دروازه این تیم بر خورد و در برگشت هم مهرداد بشاگردی دروازه بان شهر راز توپ را به آغوش کشید تا این خطر دفع شود.

در ادامه نیمه نخست هم اتفاق خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد اما در دقیقه ۴۵ ضربه کاشته احسان جودکی بازیکن تیم سایپا با واکنش خوب بشاگردی سنگربان تیم شهر راز دفع شد تا این نیمه سرد و کسل کننده بدون ردوبدل شدن گلی پایان یابد.

نیمه دوم شهر راز بهتر بازی کرد

نیمه دوم شاگردان ستار زارع سر مربی تیم شهر راز بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و حملاتی را روی دروازه تیم سایپا تدارک دیدند هر چند این حملات زهر دار نبود.

اما درآن سوی میدان هم سایپا در نیمه دوم بیشتر سعی داشت با حداقل امتیازشیراز را ترک کند و برخی مواقع هم بدشان نمی آمد که بازیکنان این تیم خود را به روی زمین بیاندازند تا وقت را تلف کنند، آنها بر روی ضد حملات برنامه داشتند که این روش هم اثری نداشت اما تهرانی ها به خواسته خود که گرفتن حداقل یک امتیاز از شیراز بود به آن دست یافتند.

هر چند اواخر بازی تیم میزبان فشار آورد و یکی دو فرصت نه چندان جدی هم ایجادکرد که بهترین آن در دقیقه ۸۴ بازی رقم خورد اما رضا آقا بابایی مهاجم تیم فجر که در یک فرصت مناسب قرار داشت اینقدر تعلل کرد تا دفاع سر رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

در نهایت این بازی بی کیفیت که از سوی هر دوتیم به ویژه ساپیا انتظار نمی رفت بدون گل پایان یافت.

داور این بازی پنج دقیقه در نیمه نخست و ۶ دقیقه هم برای نیمه دوم محاسبه کرد که تیم میهمان بیشتر وقت تلف کرد.

حدود یک هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردند.

فجر سپاسی هم مقابل مس شهر بابک متوقف شد

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته یک در شهر بابک کرمان مقابل تیم مس این شهر بدون گل متوقف شد تا شیرازی ها در هفته چهاردهم به مساوی قناعت کنند.

به گزارش ایرنا، درپایان هفته چهاردهم تیم چادرملو اردکان یزد با ۲۹ امتیاز در صدر جدول تکیه زد خیبرخرم آباد با ۲۸ و فجرسپاسی با ۲۷ امتیازبه ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین تیم سایپا تهران با ۲۱ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت و شهر راز شیراز هم با ۱۹ امتیاز نهم شد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور( جام آزادگان) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha