توانمندسازی خانوارها در گرو گسترش بیمه اجتماعی است

یزد- ایرنا- مدیر صندوق بیمه استان یزد گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرائی، اعتماد سازی بیمه‌ای و گسترش پوشش بیمه اجتماعی در جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، " محمد جواد رحیمی نسب" روز چهارشنبه در ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در مهریز افزود: بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر فرصت بسیار مناسبی جهت گسترش و تعمیم عدالت اجتماعی در بین آحاد مختلف جامعه است و اقدامی مهم در راستای تامین آینده و آرامش خاطر اقشار جامعه است که با اطلاع رسانی و مشاوره صحیح می‌توان گام موثری برداشت.

وی در ادامه با تشریح خدمات و مزایا و همچنین با اشاره به تاریخچه صندوق ادامه داد: یکی از اهداف دولت مردمی سیزدهم خدمت رسانی به مردم و از بین بردن فقر مطلق و توانمندسازی خانوارها است که بیمه اجتماعی یکی از راهکارهای مهم این امر است و با همکاری و هم افزائی دستگاه‌های اجرائی محقق می‌شود.

این مسئول با اشاره به کرامت و ارزش والای انسان گفت: دستگاه‌های اجرائی شهرستان مهریز و دهیاران ارتباط نزدیکی با مردم این شهرستان دارند و امیدواریم جهت پوشش بیشتر جامعه هدف همکاری‌های لازم را با کارگزاران این شهرستان داشته باشند.

رحیمی نسب با تاکید بر اهمیت بیمه اجتماعی در زندگی آحاد جامعه ادامه داد: با همکاری مسئولان و همراهی رسانه‌های گروهی باید بیش از گذشته نسبت به گسترش بیمه اجتماعی خانوارها در سطح استان بیش از گذشته اقدامات لازم انجام شود.

۳۶ هزار و ۹۸۳ نفر از اقشار مختلف مردم در ۱۲ شهرستان استان یزد زیر پوشش خدمات این صندوق هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha