جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا: حضور در انتخابات زمینه ساز تقویت نظام است

همدان- ایرنا- جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گفت: حضور در انتخابات زمینه ساز تقویت نظام و یاری دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ محمد شرفی روز سه شنبه در همایش بصیرتی خادمان و امنیت‌سازان اربعین حسینی اظهار کرد: به گفته رهبری فرزانه انقلاب «امروز دین شما نیاز به یاری دارد و آن از طرق مختلف فراهم می شود» یکی از اقدامات ما حضور در انتخابات است.

وی اضافه کرد: برای اینکه همواره مدال افتخار حمایت از دین مبین اسلام در سینه ما باقی بماند باید به صورت مستمر در جبهه و سنگر اسلام قرار داشت و در موارد مورد نیاز از جمله انتخابات نباید سنگر را ترک و به دشمن سپرد.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا اظهار کرد: با نگاهی به سابقه مجاهدت مردم همدان می توان دریافت ساکنان این دیار عالم پرور در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بودند برای نمونه اوایل انقلاب همچون سدی محکم مقابل تانک های دشمن صف آرایی کرده و اجازه عزیمت ارابه جنگی دشمن به سمت پایتخت کشور را ندادند.

سردار شرفی یادآوری کرد: طبق مستندات، دشمن بعثی در جریان هشت سال جنگ تحمیلی ۳۰۰ بار همدان را مورد تهاجم موشکی قرار داد و مردم مجاهد و انقلابی این استان برای دفاع از کیان اسلامی هشت هزار شهید و ۱۶ هزار جانباز تقدیم کردند.

وی افزود: مردم همدان در امتداد رشادت و دلاوری در هشت سال جنگ تحمیلی در میدان خدمات رسانی با زائران امام حسین(ع) نیز احساس مسئولیت کرده و خدمات رسانی شایسته در این مدت زمان داشتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی با قدردانی از تلاش موکب داران برای ایجاد سفری ایمن در پیاده روی اربعین حسینی سالجاری گفت: تاریخچه‌ راه اندازی ایستگاه های صلواتی به زمان جنگ تحمیلی برمی گردد افرادی که برای خدمت رسانی به رزمندگان در آن دوران اقدام به ایجاد موکب می کردند.

سردار شرفی اضافه کرد: همدانی های مومن و ولایتمدار از ۱۰ سال پیش میزبان زائران حسینی هستند و با وجود نبود ساختاری در این زمینه در اوایل شکل گیری پیاده روی اربعین، اما مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین خودجوش پای کار بوده و پذیرایی از زائران را برعهده داشتند.

وی همدان را دروازه اصلی ورود به راهپیمایی اربعین حسینی دانست و افزود: زیرساخت‌های جاده‌ای، امکانات لازم برای اسکان اضطراری و خادمان علاقه مند به خدمت رسانی به زائران، در این استان وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha