آمادگی کامل سپاه و بسیج برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه و بسیج برای خدمت رسانی به زائران اربعین از آمادگی کامل برخوردار هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» در جریان بازدید از فعالیت موکب های مستقر در عراق با تقدیر از اقدامات آنها افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در صحنه حضور دارد و اقدامات مختلفی از جمله تامین امنیت، بهداشت و درمان، حمل و نقل، آبرسانی و مواد غذایی و سایر اقدامات خدماتی را در دستور کار داده و این اقدامات تا پایان بازگشت زائران به کشورمان ادامه می یابد.

وی ادامه داد: روند خدمت رسانی به زائران توسط موکب ها و به خصوص موکب ها و خادمان حسینی که از استان مرکزی به عراق و شهرهای مختلف اعزام شده اند بسیار مطلوب بوده و همه توان برای رفاه، آسایش و تامین امنیت زائران پای کارآمده و حرکت های خودجوش مردمی توسط جوانان برای خدمت به زائرین بسیار قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با یادآوری خدمت رسانی ۷۱ موکب استان به زائران امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: خدمت رسانی موکب های این استان در مرزها نیز مطلوب بوده و آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی وجود داشته و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

سردار کریمی گفت: به برکت مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی، امروز پیاده روی اربعین حسینی به عنوان نماد وحدت و انسجام ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده و عاشقان و شیفتگان حسینی با حضور خود در این رزمایش معنوی و فرهنگی، اوج وفاق و همدلی را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: پیاده روی اربعین حسینی گامی بلند در راستای تحقق تمدن اسلامی است و مهمترین مولفه آن، شور و شعور حسینی و معنویت است که این مراسم را به یک همایش و رزمایش جهانی تبدیل کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha