۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85304695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فروش دخانیات در دکه های اطراف مدارس کرج ممنوع است

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: فروش مواد دخانی در دکه های اطراف مدارس این شهرستان ممنوع بوده و مسوولان مربوطه باید این موضوع را تذکر و در صورت مشاهده تکرار تخلف اقدام لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " یحیی رمضانی" روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: باید نگاه ویژه ای به مشکلات مدارس داشته باشیم و در صورت امکان از فضاهای آموزشی بازدید شود.

وی افزود: از سوی فرمانداری کرج در هفته حداقل چند مدرسه مورد بازدید قرار می گیرد ، چراکه این حضور ها باعث دلگرمی مدیران مدارس خواهد بود.

فروش دخانیات در دکه های اطراف مدارس کرج ممنوع است

فرماندار کرج بیان کرد: مدرسه مهم ترین خاستگاه تربیت دانش آموزان است ، نباید تمام تمرکز خود را صرف آموزش کنیم و از پرورش غافل باشیم.

رمضانی افزود: باید توجه بیشتری به مساله پرورش مدارس داشته باشیم و در این راه بیشتر تلاش کنیم چرا که دانش آموزان امروز ، تاثیر پذیری بیشتری از مدرسه نسبت به والدین خود دارند.

فرماندار کرج گفت: مساله آسیب پذیری دانش آموزان نگران کننده است و نباید آنان را به حال خود رها کرد، متاسفانه فضای مجازی دانش آموزان را از ما دور و آسیب پذیری آن ها را بیشتر کرده است که یکی از این آسیب ها افزایش گرایش دانش آموزان به استعمال دخانیات در سنین نوجوانی و جوانی است .

استان البرز دارای بیش از ۵۲۰ هزار دانش آموز است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha