۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85302479
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ورامین: بسیج با ورود به حوزه اشتغالزایی، توانمند سازی می کند

ورامین- ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: بسیج در طول حیات بابرکت خود، اثربخشی و تأثیرگذاری خود را در حوزه‌های مختلف به نمایش گذشته و امروز بسیج ورامین با ورود به حوزه اشتغالزایی، بخشی دیگر از توانمندی خود را عیان می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار مهدی امینی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج همواره خدمتگزار ملت ایران اسلامی بوده و در طول حیات بابرکت خود، در عرصه‌های مختلف ورودی جدی و اثربخش داشته که آحاد جامعه از مواهب آن برخوردار شده‌اند.

وی افزود: بسیج و سپاه خدمت‌رسانی به مردم را بالاترین شأن خود می‌داند، شجره طیبه‌ای که از میوه‌های پربار آن همچون امنیت،محرومیت زدایی،سازندگی،علمی و پژوهشی ، فرهنگی و ... استفاده کرده است.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف از تشکیل بسیج از سوی امام راحل، دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است، بسیج در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، مقابله با تهدیدات آمریکای جنایتکار، سازندگی کشور و حرکت به سمت اقتدار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیشگام بودن و بسیجیان دریا دل در تحقق آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

امینی با اشاره به خدمات بسیج در شهرستان ورامین گفت:یکی از عرصه‌های مهم فعالیت بسیج، حضور موثر در حوزه جهاد سازندگی است، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال است که برای تحقق این مهم طی یکسال گذشته ۶۹ کارگاه قالیبافی،خیاطی و لبنیات راه اندازی شده و با اعطای ۳۵۲ فقره تسهیلات یک میلیاد و ۵۰۰ میلیون ریالی، در ایجاد مشاغل به ویژه حوزه مشاغل خانگی گام های اساسی برداشته است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج از برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصرتی، اجتماع بسیجیان، تعمیر منازل محرومین، طرح جهادی پزشکی و ... در محلات مختلف ورامین یاد کرد.

نیروی مقاومت بسیج در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس و ۲۹ آبان تا پنجم آذر با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha