واحدهای صنفی بیله‌سوار مغان چهار هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی شدند

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان از انجام چهار هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی بر واحدهای صنفی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا ، صاحبعلی اصغری روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار این شهرستان مرزی اظهار کرد: در این مدت ۲۹۳ مورد پرونده به ارزش هفت میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد و بیشترین تخلف هم مربوط به حوزه گرانفروشی و عدم نصب قیمت بوده است.

وی خواستار نظارت مستمر بر بازار شد و افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار باید به جمع‌آوری اطلاعات جامع و برنامه‌ریزی صحیح برای اجرای مصوبات در بازار اقدام کنند.

وی شناخت کامل اعضا ، بررسی ظرفیت و احصای نقاط قوت و ضعف در حوزه تولید و پخش ، تامین بموقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ، قیمت گذاری کالا و نظارت و بررسی بر واحدهای صنفی را مهم‌ترین وظیفه ستاد تنظیم بازار دانست و ادامه داد: با این رویه می‌توان در مسیر اقناع‌سازی و رفع نگرانی مردم در کنار امیدآفرینی حرکت کرد.

فرماندار بیله‌سوار همچنین خواستار نظارت بر قیمت مرغ در بازار شد و گفت: طی هشت ماه اخیر ۲۰ مورد تخلف در حوزه توزیع قیمت مرغ در این شهرستان ثبت و هشت مورد آن به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

واحدهای صنفی بیله‌سوار مغان چهار هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی شدند

اصغری ساماندهی فعالیت واحدهای صنفی از جمله آرایشگرهای مردانه ، مراکز کافی نت و چاپ و تکثیر و کپی ، میوه‌فروشی‌ها ، خدمات تعمیراتی و خیاط‌ها بر اساس قیمت مصوب سالانه را ضروری دانست.

وی در زمینه قصابی‌ها هم گفت: قصابی‌هایی که بدون پروانه فعالیت می‌کنند شناسایی شده و در صورت عدم اخذ پروانه فعالیت نسبت به پلمب آنها اقدام خواهد شد.

نماینده دولت در شهرستان بیله‌سوار از عملکرد شهرداری در عدم ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش انتقاد کرد و ادامه داد: شهرداری نسبت به رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار و جلسات شورای ترافیک به وظیفه خود عمل نکرده و باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام دهد.

اصغری همچنین با اشاره به وجود چند متقاضی ایجاد کشتارگاه صنعتی در این شهرستان گفت: جهاد کشاورزی و دامپزشکی باید افراد متقاضی را بر اساس اقدامات و اولویت‌ها انتخاب کنند.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل ودر جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha