فرماندار: فروش مرغ زنده در بیله‌سوار ممنوع است

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان از ممنوعیت فروش مرغ زنده در این شهرستان به ویژه جعفرآباد و روستاها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، صاحبعلی اصغری روز پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به آمار بالای فروش مرغ زنده در روستاهای منطقه اظهار کرد: تاکید فرمانداری بر توزیع مرغ در مرغ فروشی‌ها و ساماندهی عرضه آن بوده و در صورت اعلام و گزارش موارد تخلف فروش مرغ زنده در سایر اماکن و واحدها با جدیت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: معضل عرضه مرغ زنده که بهداشت محیط و مصرف‌کنندگان را به مخاطره می‌اندازد باید برچیده شده و شاغلان این حرفه ساماندهی شوند.

اصغری همچنین با انتقاد از بالا بودن قیمت میوه در این شهرستان نسبت به شهرستان‌های همجوار خواستار اقدام شهرداری با همکاری راهنمایی و رانندگی نسبت به ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در بیله‌سوار شد.

فرماندار: فروش مرغ زنده در بیله‌سوار ممنوع است

وی ادامه داد: در ماه گذشته ۴۰۰ مورد بازرسی با همکاری جهاد کشاورزی از اصناف این شهرستان انجام و واحدهای صنفی متخلف در مجموع ۶۲۰ میلیون ریال جریمه شدند.

فرماندار بیله‌سوار مغان همچنین بر لزوم تامین میوه شب عید و اقلام اساسی ماه مبارک رمضان ، نصب برچسب قیمت در فروشگاه‌ها و بازارچه‌های مرزی و نظارت بر نرخ خدمات ارائه شده در کافی نت‌ها ، چاپخانه‌ها ، شیرینی فروشی‌ها ، آرایشگرهای مردانه و مراکز تعمیر و تجهیز خودرو تاکید کرد.

شهرستان بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha