۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۸:۴۱
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85297921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم کارگردان خوزستانی به جشنواره بین‌المللی فیلم هندوستان راه یافت

اهواز – ایرنا - فیلم‌ "آن‌ها" ساخته‌ سیدمرتضی سبزقبا، کارگردان خوزستانی به بخش مسابقه‌ ششمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم فولکلور "IFFF" هندوستان راه یافت.

به گزارش ایرنا این جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کوتاه و مستند فولکلور را با موضوعات هنر، میراث، سنت، فرهنگ شفاهی و تنوع زیستی را به نمایش می‌گذارد.

فیلم‌ "آن‌ها" به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی سبزقبا پیش از این دیپلم افتخار و جایزه‌ بهترین فیلم چهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Three Acts of Goodness تایوان و نیز جایزه‌ ویژه‌ بخش مدیترانه‌ای دوازدهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Tracce cinematografiche» ایتالیا را دریافت کرده است. این فیلم اکنون بیستمین حضور جشنواره‌ای خود را تجربه می‌کند.

"آن‌ها" با مدت زمان ۱۵ دقیقه و به تهیه کنندگی حوزه‌ هنری استان خوزستان در دزفول تصویربرداری شده و سیدمرتضی سبزقبا به عنوان نویسنده و کارگردان، امیر علی‌ویسی، تصویربردار، فرید دغاغله، تدوین و صداگذاری، ارسطو مفاخری، صدابردار، حمید نورآبادی، طراح صحنه، لباس و گریم، امین نظری، عکاس، حجت کایدخورده، تصویربردار پشت‌صحنه، حسین علیزاده، مدیر تولید و علیرضا خداداد، عظیم سبزقبا، مهدی شریفی، علیرضا کلیددار، فاطمه‌ سیاح‌طرفی، علی نوری، بازیگران از جمله عوامل این فیلم به شمار می‌رود.

ششمین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی، یکم تا پنجم ژانویه ۲۰۲۳ میلادی مطابق ۱۱ تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و آنلاین در هندوستان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha