۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85294440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت مسئولان یزد از مردم برای حضور در تجمع حمایت از غزه

یزد- ایرنا- شماری از مسئولان و فرهیختگان یزد، حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تجمع حمایت از غزه و انزجار از غاصبان صهیونیستی را خواستار شدند.

آنها روز شنبه در گفت و گو با ایرنا از اقشار مختلف مردم خواستند ضمن حضور در این تجمع اعتراض آمیز که عصر امروز در میدان امیرچخماق برپا می شود، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام و جنایات اسراییل را محکوم کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تجمع حمایت ازمردم فلسطین و کودکان مظلوم غزه در بیش از ۵۰ نقطه در شهر و مناطق روستایی استان برگزار می‌شود که به دلیل اهمیت موضوع از آحاد مردم و نسل جوان دعوت می‌شود در این برنامه مهم فعالانه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: غاصبان صهیونیستی اوج جنایت و خباثت خود را علیه مردم غزه و کودکان مظلوم آن نشان دادند و باید مردم یزد این کودک‌کشی را با حضور گسترده خود محکوم کنند.

وی اظهار کرد: جنایت هفته‌های اخیر رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه و کودکان فلسطینی یک جنایت بزرگ انسانی است و باید همه حمایت خود را از جبهه مقاومت نشان دهند.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن محکوم کردن به شهادت رساندن مردم غزه توسط غاصبان صهیونیستی از آحاد مردم و خانواده‌ها خواست در تجمع شهر یزد و مناطق مختلف استان شرکت کنند.

سردار " حسین زارع کمالی : افزود: اگر حمایت‌های آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی نبود قطعا این رژیم از صفحه روزگار محو شده بود و باید ملت‌ها همچنان انزجار خود را نشان دهند.

وی بیان کرد: تلاش‌های محور شرارت به سرکردگی آمریکا علیه مردم فلسطین و غزه و کشتار مردم بیگناه ادامه دارد و باید هر فردی با ستمدیدگان همدردی کند.

همچنین استاد دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: حضور گسترده مردم و جوانان در تجمع و تظاهرات علیه رژیم کودک کش غزه یک رسالت دینی و انسانی است و باید همه تنفر شدید به غاصبان صهیونیستی را ابراز کنیم.

دعوت مسئولان یزد از مردم برای حضور در تجمع حمایت از غزه

" مهدی اسلام زاده " بیان کرد: حضور در برنامه‌های انقلابی و انسانی به خصوص علیه آمریکا و اسرائیل غاصب نقش مهمی در بیان شرایط این رژیم کودک کش دارد و همه باید مشارکت فعالانه داشته باشند.

همچنین یکی از فرهنگیان یزد گفت: مردم غزه به خصوص کودکان این منطقه هر روز بر اثر بمباران وحشیانه، مظلومانه به شهادت می رسند و باید همه با آنها اعلام همدردی کنیم.

" علی دهقان " با محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم اسرائیل غاصب علیه مردم غزه افزود: این رژیم با همدستی مستقیم آمریکا در کشتار مردم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ ندارد.

" فاطمه کمالیان " از بانوان یزد هم گفت: هر روز شاهد به شهادت رسیدن جمع زیادی از زنان و کودکان بی پناه و مظلوم غزه توسط استکبار و اسرائیل غاصب هستیم.

وی گفت: کمترین اقدام در این خصوص حضور گسترده در برنامه‌های مختلف و تجمع اعتراض آمیز است که باید آحاد مردم فعالانه در آن همکاری لازم داشته باشند.

تجمع مردم یزد روز شنبه ۲۷ آبان ماه جاری ساعت ۱۸ در تکیه امیرچخماق و در سایر مناطق و شهرستان‌ها با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha