۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85292841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثارگری بانوان است

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: از جمله تاثیرگذارانی که انقلاب اسلامی خود را مدیون تلاش و ایثارگری آنان می‌داند بانوان هستند که در دوران دفاع مقدس در نقش همسر، مادر و فرزند نقش آفرینی کردند.

به گزارش ایرنا، سردار علی ملک‌ شاهکوهی روز پنجشنبه در اجلاسیه بانوان شهیده اهل سنت گلستان به میزبانی گنبدکاووس اظهار کرد: زنان نقش بی بدیلی در حمایت و پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها به عنوان پرستار و تدارکات داشتند.

وی تربیت و پرورش فرزندان و آماده سازی آنان برای حضور در جبهه‌ها و فداکاری و ایثار در راه دفاع از انقلاب اسلامی را از دیگر نقش‌های مهم بانوان دانست و گفت: مادران با آماده‌سازی فرزندان و همسران با قبول مسوولیت‌های زندگی، رزمندگان را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند و با شهادت عزیزانشان به عنوان خانواده شهدا راه آنان را ادامه دادند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ایثارگری بانوان هیچگاه به پایان نمی‌رسد و بعد از گذشت ۴۰ سال از دوران دفاع مقدس همچنان شاهد پرستاری آنان از جانبازان با شرایط سخت هستیم.

سردار ملک شاهکوهی مهمترین انتظار شهدا به ویژه بانوان شهیده را اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه برشمرد و گفت: راهی که شهدا برای ملت ایران مشخص کردند ولایت پذیری از مقام معظم رهبری است و همگی باید به بهترین نحو به این مهم عمل کنیم.

وی افزود: امروز چشم امید تمام مظلومان عالم به ویژه مردم غزه به ایران اسلامی است، چرا که اگر ایران آسیب ببیند دیگر اثری از بیت المقدس، مکه، مدینه و کربلا باقی نخواهد ماند لذا نیروهای مسلح با آمادگی کامل گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا برای مقابله با دشمنان هستند.

اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثارگری بانوان است

فرمانده سپاه نینوا گلستان جلوگیری از حضور گسترده مردم در انتخابات اسفندماه امسال به بهانه گره زدن این موضوع با مشکلات معیشتی و اقتصادی را از دیگر حربه‌های دشمن دانست و بیان کرد: تک تک ما مسوول هستیم با افزایش روشنگری جامعه نسبت به شرایط کشور و دنیا، زمینه ساز مشارکت گسترده مردم در انتخابات شویم چرا که عمل به این وظیفه موضوعی جدا از مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

سردار ملک شاهکوهی همچنین مردم را دعوت به حضور پرشور در راهپیمایی روز شنبه در حمایت از مردم غزه کرد و گفت: در این روز تمام مردم جهان با حضور در خیابان‌ها انزجار خود از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین را اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام قاسم دنکوب مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان هم این نشست را پیش مقدمه ای برای برگزاری اجلاسیه هفت هزار شهیده والا مقام کشور در هشتم آذرماه امسال به میزبانی شهرستان بندرترکمن دانست و بیان کرد: این استان هم ۳۸ شهیده تقدیم انقلاب اسلام کرده که ۲۴ نفر از آنان اهل سنت و ۱۴ نفر بانوان تشیع هستند.

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست از خانواده بانوان شهیده استان گلستان به رسم یادبود با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

۳۳ هزار رزمنده گلستان برای دفاع از میهن و پایداری انقلاب به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفته و در مناطق عملیاتی حضور یافتند و در این راه بیش از سه هزار و ۷۰۰ هزار شهید و حدود ۱۲ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۹ نفر آزاده کارنامه پرافتخار مردم این خطه شمالی ایران در طول جنگ تحمیلی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha