برگزیدگان استانی جشنواره قصه گویی در آذربایجان‌غربی معرفی شدند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه گویی پس از بررسی و اعلام نظر داوران معرفی شدند.

زهرا آبسوران چهارشنبه شب در مراسم پایانی مرحله استانی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی ‌قصه‌گویی کانون که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ آبان برگزار شد، افزود: از ۱۵ برگزیده بخش‌های مختلف جشنواره با اهدای لوح و تندیس جشنواره قدردانی شد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها «سلطانعلی دریادل» با قصه توبه گرگ برگزیده شد.

وی بیان کرد: در گروه سنی دختران و پسران بخش مدرن و کلاسیک، «امیر محمد خاکزاد» با قصه الاغ پهلوان، «رامان علیپور» با قصه پسری که زیاد کتاب می خورد، «آی سو جوادی» با قصه یوخو سوز قوجالار پادشاه به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: در این بخش، «فاطمه خلیلی» با قصه میخی از خانه پدری موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شد.

برگزیدگان استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی آذربایجان غربی معرفی شدند

آبسوران اظهار کرد: در بخش زنان و مردان قصه های مدرن و کلاسیک، «فاطمه ولادی» با قصه من همین جوری قشنگم، «بیتا محمد امینی» با قصه خط خطی و خنده اش و «فاطمه رسولی» با قصه کلاغی که عاشق رنگ بود به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: همچنین در این بخش «محراب عبدالله زاده» با قصه آراز چوپان، رتبه شایسته تقدیر را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، مرحله کشوری این جشنواره قرار است زمستان امسال برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha