۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85286933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی آب شرب ایوان

ایلام - ایرنا - مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی آب شرب شهر ایوان با هدف تامین آب زون شرقی شهر و سایت های طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

"پرویز ناصری" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پروژه با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر، وضعیت تراکم ساخت و ساز توسعه شهری، مشکلات تنش توزیع آب در فصول گرم سال و جانمایی سایت های طرح نهضت ملی مسکن در شهر ایوان با هدف جبران نوسانات مصرف آب، توزیع عادلانه آب و مدیریت فشار شبکه های توزیع مصوب وارد عملیات اجرایی شده است.

وی، با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل اعتبارات آبرسانی به شهرهای مواجه با تنش آبی و طرح نهضت ملی مسکن به میزان اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال تامین می شود، گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات، با احداث این مخزن بتنی در مدت زمان پیمان ۶ ماه و همچنین نقش آن در پهنه بندی توزیع آب در شهر ایوان، شاهد بهره برداری از آن قبل از شروع فصل گرما در سال آتی باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اجرای طرح جهاد آبرسانی را فرصتی بزرگ برای خدمـت بـه روستاییان برشمرد و تصریح کرد: این طرح بزرگ با مشارکت بسیج سازندگی در حال انجام است.

وی یادآور شد: طی ۲ سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی صورت گرفته است و تلاش می شود تا با همدلی و هم افزایی بیشتر، این فعالیت ها را افزایش دهیم و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر آبرسانی به مردم شریف استان ایلام، گام های موثرتری برداریم.

به گزارش ایرنا، ۱۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام قرار دارند.

طرح جهاد آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان ایلام با بیش از پنج هزار میلیارد ریال در حال اجرایی شدن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha