بهره برداری از جاده دسترسی به بیمارستان رازی ایلام تا پایان سال جاری

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه تلاش می شود که جاده دسترسی به بیمارستان رازی ایلام تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد، گفت: عملیات اجرایی شبکه لوله آبرسانی به این بیمارستان آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام نیا" روز پنجشنبه در جریان بازدید از جاده دسترسی و طرح انتقال آب به بیمارستان رازی شهر ایلام، اظهار کرد: در این بازدید پیمانکار، مشاور و مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان دستگاه زیرساختی و خدماتی حضور داشتند که این دستگاه ها بایستی تا کنون اقدام به جابجایی برخی زیرساخت ها از جمله لوله های آب و فاضلاب، لوله های آب پتروشیمی اقدامات لازم را انجام می دادند که تا کنون نیز این اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به بحث انتقال لوله آب به بیمارستان و منبع آب آن، یادآور شد: با توجه به اینکه معارض مانع اجرای عملیات اجرایی شبکه لوله آب شده بود، امروز معارض در این بازدید نیز حضور داشت و به توافقاتی با وی رسیدیم که انشاالله از فردا عملیات اجرایی خط انتقال آب به منبع و خط لوله آب به سمت بیمارستان و دانشگاه شروع خواهد شد.

بهره برداری از جاده دسترسی به بیمارستان رازی ایلام تا پایان سال جاری

استاندار ایلام گفت: برخی از معارضین دیگر مربوط به جاده دسترسی به بیمارستان است که مقرر شد از طریق راهداری و کارشناسان رسمی دادگستری، زمین هایی که مانع پیشرفت پروژه هستند از مورد ارزیابی قرار گرفته، تامین منابع شده و بهای این زمین ها به معارضین پرداخت شود.

بهرام نیا یادآور شد: هم اکنون یک کیلومتر از جاده دسترسی مشکلی ندارد و بر اساس قول پیمانکار تا ۴۵ روز دیگر این قسمت از جاده دسترسی به مرحله آسفالت خواهد رسید، بیش از یک کیومتر دیگر نیز باقی می ماند با توجه با معارضینی که وجود دارد، خاکبرداری هایی که باید انجام شود، قطعا مدت زمانی لازم دارد و امید است تا پایان امسال جاده دسترسی به مرحله بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی احداث پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام از سال ۸۸ آغاز و شهریورماه پارسال بخش هایی از آن مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از جاده دسترسی به بیمارستان رازی ایلام تا پایان سال جاری

فاز اول این بیمارستان شامل ۲۹ تخت اورژانس، ۲۴ تخت داخلی مردان، ۲۴ تخت داخلی زنان، ۱۴ تخت آی سی یو، هفت تخت پست مردان و بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه سی تی اسکن و داروخانه است.

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام در ۶۵ هزار مترمربع و مساحت ۳۴ هزار متر مربع در ۱۰ طبقه احداث شده است.

بیش از ۲۶۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایلام مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha