۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱:۰۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85286277
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گزارش خبرنگار ایرنا از غزه در سی وچهارمین روز جنگ‌؛ادامه جنون اشغالگران وتداوم مقاومت مردم

غزه- ایرنا- باسل ابوحسان خبرنگار ایرنا در غزه در سی و چهارمین روز از جنگ جنون آمیز اشغالگران اسرائیلی در نوار غزه به تشریح اشکال ویرانی و نحوه تعامل ساکنان این باریکه با این واقعیت سخت پرداخت.

به گزارش پنجشنبه شب خبرنگار ایرنا از غزه، ده‌ها نفر از مردم نوار غزه در پی تعطیلی کامل زندگی در این باریکه، بیمارستان الشفاء را در جستجوی رفع نیازهای اولیه زندگی ترک می‌کنند و بسیاری از خودروها هدف مستقیم بمباران رژیم صهیونیستی قرار دارند.

هیچ کالای اساسی و ضروری اجازه ورود و خروج به نوار غزه را ندارد و مردم به ذخایر استراتژیک اتکا دارند که با توجه به فشار شدید اشغالگران (رژیم) اسرائیل در آستانه اتمام است.

در حال حاضر آمبولانس‌های زیادی برای انتقال مجروحان وارد بیمارستان الشفاء می‌شوند، همچنین مغازه‌هایی وجود دارد که قبل از تجاوزها در حال فعالیت بودند و اکنون تعطیل شدند و شاهد تلاش بسیاری از شهروندان برای اداره امور خود هستیم.

بسیاری از شهروندان خانه‌های خود را که در معرض بمباران رژیم اسرائیل قرار گرفته بود، ترک کرده‌اند.

خبرنگار ایرنا افزود: این شرایط بیانگر آن است که تجاوزهای رژیم اسرائیل به نوار غزه فاجعه بزرگی را رقم زده و این باریکه را به منطقه ویران شده تبدیل کرده است.

در این شرایط، نقش جوامع و سازمان‌ها در مهار تجاوزهای مستمر علیه نوار غزه در سی و چهارمین روز متوالی کجاست؟

خبرنگار ایرنا در پایان، گفت: بار دیگر متذکر می‌شویم شهروند فلسطینی صرف نظر از کشتارها و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه انجام می‌دهد، در اینجا باقی می‌ماند که نشانه پایداری و پیروزی مردم در این مرحله از نبرد است و قویا معتقدند مسیر اصحاب راستین، حتی اگر رژیم اشغالگر در تجاوز به نوار غزه خشونت و وحشی‌گری کند، پیروزی در این نبرد است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha