افشاریان: می‌خواهیم هیچ داوری از فدراسیون طلبکار نباشد

تهران- ایرنا- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: دنبال این هستیم تا هیچ داوری از فدراسیون طلبکار نباشد و ۱۰ ست داوری هم به زودی به داوران خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، خداداد افشاریان با اشاره به برگزاری نشست کمیته داوران با ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست فدراسیون فوتبال روی مسائل داوری، نشستی را با حضور تمام اعضای کمیته داوران، رئیس فدراسیون، دبیر کل، ریاست سازمان لیگ و نایب رئیس اول این فدراسیون برگزار کردیم و نظرات اعضا لحاظ شد و تصمیماتی گرفته شد تا روند داوری بهتری داشته باشیم و شاهد شکوفایی داوران باشیم.

وی افزود: اگر اتفاق خاصی هم رخ داد باز هم شاهد برگزاری چنین جلساتی خواهیم بود. در نهایت با توجه به راهکارها مشکلات داوری حل خواهد شد و داوران هم با آرامش بیشتری قضاوت کنند.

رئیس کمیته داوران تاکید کرد: به دستور رئیس فدراسیون فوتبال ۱۰ ست داوری را در اسرع وقت سازمان لیگ تهیه کند و در اختیار داوران قرار دهد همچنین پرداختی به داوران هم صورت بگیرد تا هیچ داوری از فدراسیون طلبکار نباشد و سازمان لیگ هم با همکاری فدراسیون اقدام به حل این مشکل کند.

افشاریان در پایان عنوان کرد: هر داوری در طول فصل سه نمره تاثیرگذار دارد و اگر اشتباهات تاثیرگذاری انجام دهد به یک رده پایین تر خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha