گسترش جذب منابع پایدار برای پشتیبانی از گروه‌های نخبگانی در دستور کار قرار گرفت

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه بنیاد ملی نخبگان از تشکیل کارگروه مشورتی در این معاونت خبر داد و گفت: گسترش جذب منابع پایدار برای پشتیبانی نظام‌مند از گروه‌های نخبگانی در دستور کار بنیاد است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از بنیاد ملی نخبگان؛ فرشاد سلیمانی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نشست هم ‎اندیشی با معاونان ادوار مختلف معاونت توسعه بنیاد ملی نخبگان بر ضرورت هدایت و نظارت بر عملکرد اعتبارات، تنظیم امور محاسباتی و رسیدگی به‌ صورت‌حساب‌ها، اسناد و گزارش‌های مالی بنیاد تاکید کرد و افزود: یکی از راهکارهای توسعه منابع و همچنین مدیریت صحیح آن، استفاده از تجربیات مسوولان گذشته است.

وی ادامه داد: مسوولان بنیاد ملی نخبگان در دوره های مختلف مدیریتی همواره به دنبال گسترش خدمت به جامعه نخبگانی بوده اند و تجارب مفیدی در این راستا به دست آورده اند.

سرپرست معاونت توسعه بنیاد ملی نخبگان مشورت‌گیری از مسوولان خدوم گذشته را ضروری دانست و گفت: در این راستا از معاونین توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان در ادوار گذشته دعوت شد تا در کارگروه مشورتی این معاونت ضمن در اختیار قرار دادن تجربیات موفق قبلی خود، راهکارهای را برای هر چه بهتر شدن ارائه خدمات به نخبگان پیشنهاد دهند.

گسترش جذب منابع پایدار برای پشتیبانی از گروه‌های نخبگانی در دستور کار قرار گرفت

سلیمانی به نقش تنظیم‌گری و راهبری ارتباطات بنیاد ملی خبگان با مراجع قانونی و سیاسی، اداری و اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: ساماندهی و گسترش جذب منابع پایدار برای پشتیبانی نظام‌مند افراد و گروه‌های نخبگانی در قالب وقف و خیریه از دیگر اقداماتی است که در دستور کار معاونت توسعه قرار دارد.

وی از معاوان پیشین بنیاد ملی نخبگان درخواست کرد تا به صورت مستمر در کارگروه مشورتی حضور یابند و نظرات خود را ارائه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha