کریمی: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم/ آلمالیق بدشانس بود

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس فردا بازی دارد، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم رقیب ماست اما نماینده ایران است. امیدوارم بتوانند با پیروزی از مرحله گروهی صعود کنند.

به گزارش ایرنا، محمد کریمی پس از برتری پر گل ۹ بر صفر سپاهان ایران مقابل آلمالیق ازبکستان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیروزی خیلی خوبی بود. آلمالیق تیم خوبی است، اما بدشانسی آوردند و پس از آنکه ۱۰ نفره شدند، با مشکلات زیادی مواجه شدند. ما هم از موقعیت‌ها استفاده کردیم و با گل‌های زیاد برنده شدیم.

وی ادامه داد: همه چیز به بازی آینده مقابل نیروی هوایی عراق بستگی دارد و آن مسابقه را هم باید ببریم و بازی آخر خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم صعود کنیم.

کاپیتان سپاهان درباره دیدار هفته آینده با پرسپولیس گفت: پرسپولیس فردا بازی دارد، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم رقیب ماست اما نماینده ایران است. امیدوارم بتوانند با پیروزی از مرحله گروهی صعود کنند. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. این هفته باید تمرینات خیلی خوبی را پشت سر بگذاریم تا خیلی خوب برای این مسابقه آماده شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha