سوانح رانندگی کرمان با یک کشته و ۱۵ مصدوم؛ ۲ اتوبوس واژگون شد و یک تریلی به دره سقوط کرد

کرمان - ایرنا - چهار حادثه ترافیکی شامگاه یکشنبه و همزمان با بارش باران در جاده های استان کرمان یک کشته و ۱۵ مصدوم به همراه داشت؛ سه مورد از حوادث مربوط به خودروهای سنگین بود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، واژگونی اتوبوس ولوو شامگاه یکشنبه در ۳۸ کیلومتری محور جیرفت به کرمان ۲ مصدوم بر جاگذاشت.

بر اساس این گزارش در پی اعلام اورژانس مبنی بر واژگونی اتوبوس ولوو، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و ۲ فرد مصدوم پس از انجام اقدامات رهاسازی تحویل عوامل مربوطه شد.

همچنین بنا به اعلام جمعیت هلال احمر استان، انحراف تریلی از جاده در کیلومتر ۷۵ محور شهربابک به انار در شامگاه یکشنبه موجب کشته شدن راننده تریلی شد.

بنا بر این گزارش در پی اعلام اورژانس مبنی بر انحراف تریلی از جاده و سقوط در دره، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و فرد متوفی پس از انجام اقدامات رهاسازی تحویل عوامل مربوطه شد.

همچنین بر اساس گزارش روابط عمومی هلال احمر کرمان، واژگونی تریلی حامل سوخت در ۷۰ کیلومتری محور کرمان به بم موجب مصدومیت ۲ نفر شد که بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و مصدومان پس از انجام اقدامات رهاسازی و کمک های اولیه تحویل عوامل اورژانس شدند.

در ادامه نیز انحراف سواری پژو ۴۰۵ از جاده در ۶۵ کیلومتری محور انار به رفسنجان ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

بنابر این گزارش در پی مراجعه حضوری مبنی بر انحراف پژو ۴۰۵ از جاده و برخورد با موانع، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و یکی از مصدومان پس از انجام اقدامات رهاسازی تحویل عوامل اورژانس شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شامگاه یکشنبه ۹ نفر در حادثه برخورد سه خودرو سمند، پژو ۴۰۵ و تریلی در محور باغین به کرمان مصدوم شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشک کرمان گفت: ساعت ۱۹:۱۰ شامگاه یکشنبه بعد از دریافت گزارش برخورد سواری سمند، پژو ۴۰۵ و تریلی در محور کرمان به باغین (محدوده سعادت آباد) سریعاً ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

سید محمد صابری افزود: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که شامل سه کودک ۲۰ روزه تا چهار ساله، چهار مَرد و ۲ زن با رده سنی ۲۰ تا ۴۰ ساله است که بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تیم های فوریت های پزشکی، ۲ مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و هفت مصدوم به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری تصریح کرد: حال عمومی تمام مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha