۹ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۰
کد خبر: 85155984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر: سه حادثه رانندگی در کرمان ۲ کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سه حادثه رانندگی در محورهای ماهان - کرمان، ریگان - بم و راین - آبشار ۱۴ حادثه دیده داشت که متاسفانه ۲ نفر از آنان فوت کردند و مابقی مصدوم شدند.

رضا فلاح شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست در ساعت ۲۰:۳۲ دقیقه امشب در کیلومتر هشت محور قدیم ماهان به کرمان اتفاق افتاد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام اورژانس مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه پلیس راه ماهان به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات رهاسازی فرد فوتی و مصدومان نیز تحویل عوامل مربوطه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: حادثه برخورد ۴۰۵ با سمند در محل کیلومتر ۱۰ محور ریگان به بم اتفاق افتاد که امدادگران هلال احمر در ساعت۲۱:۱۰ امشب به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی تا ساعت ۲۲:۴۵ ادامه یافت.

وی عنوان کرد: درپی برخورد این ۲ دستگاه خودرو سواری با یکدیگر بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات رهاسازی فرد فوتی سرنشین پژو ۴۰۵ تحویل عوامل مربوطه شد.

فلاح افزود: حادثه واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ نیز ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر امروز اتفاق افتاد و پنج مصدوم برجای گذاشت و یکی از مصدومان به مراکز درمانی راین اعزام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha