تصادف رانندگی در تهران ۲ کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف رانندگی میان نیسان وانت با سواری سمند در غرب پایتخت خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ مرد میانسال جان باختند و چهار زن نیز مصدوم شدند.

سید جلال ملکی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ساعت ۱۳:۴۶ امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم ابتدای ورودی ورزشگاه آزادی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو سواری سمند بخاطر پنچری لاستیک در حاشیه بزرگراه متوقف شده بود و ۲ مرد میانسال در حال تعویض لاستیک خودرو بودند که یک دستگاه نیسان وانت با سرعت بالا به قسمت عقب این خودرو برخورد کرد.

ملکی ادامه داد: بر اثر این حادثه ۲ مرد که در مقابل خودرو سمند حضور داشتند به تایید عوامل اورژانس در محل جان باختند و سه زن جوان نیز که در داخل این خودرو بودند دچار مصدومیت شدند همچنین یک زن سرنشین خودرو نیسان نیز مصدوم شد که مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی با بیان اینکه علت این تصادف مرگبار از سوی کارشنسان پلیس راهور در دست بررسی است، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم به هنگام بروز نقص فنی در بزرگراه‌ها حتما خودرو را به مکان امن منتقل کرده و علائم هشدار دهنده و مثلث احتیاط نیز در مسیر تردد نصب کنند تا شاهد بروز چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

تصادف رانندگی در تهران ۲ کشته و ۴ مصدوم بر جا گذاشت

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص گفت: برخورد شدید وانت نیسان با سه مسافر پیاده از خودروی سمند در بزرگراه علامه منجر به کشته شدن ۲ نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر شد.

سرهنگ رابعه جوانبخت اظهار کرد: در زمان بارندگی دید رانندگان کم می‌شود که لازم است راننده در حین رانندگی در این شرایط با توجه و دقت کافی و لازم تردد کنند و حتما فاصله طولی خود را با خودروهای مقابل رعایت نموده تا بتوانند به موقع توقف و از بروز حوادث خودداری کنند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی حتما با سرعت مطمئنه یعنی همان سرعتی که اگر حادثه‌ای مقابل شما اتفاق افتاد بتوانید خودروی خود را به موقع متوقف و از تصادف جلوگیری کنند.

وی به رانندگان نیز توصیه کرد در هنگام خرابی خودرو ابتدا مسافرین و سرنشینان خودرو را به محل ایمن هدایت کرده و با نصب علایم ایمنی دیگر رانندگان را از وقوع اتفاق افتاده آگاه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha