۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85280186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزهای پر التهاب ستاره جنجالی منچستر؛ بمان و خودت را ثابت کن!

تهران- ایرنا- ستاره انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد در این فصل روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، خیلی ها جیدون سانچو را بزرگ ترین ستاره نسل جدید فوتبال انگلیس می دانستند؛ بازیکنی که در بورسیا دورتمند چهره شد و در ۱۸ سالگی ستاره تیم ملی فوتبال کشورش لقب گرفت.

این بازیکن ۲ سال پیش با قیمت ۹۲ میلیون یورو در انتقالی نجومی به منچستریونایتد آمد اما او در کشورش نتوانست درخشش خود را تداوم بخشد.

حضور اریک تن‌هاخ در منچستر هم با نیمکت‌نشینی این بازیکن همراه بود تا اینکه سرانجام به دلیل برخی حواشی تن‌هاخ او را از تیمش کنار گذاشت.

حالا این بازیکن ماه‌ها است که از تمرینات حرفه‌ای به دور است و در آستانه گرفتن تصمیم مهمی برای احیای خود است.

روزهای پر التهاب ستاره جنجالی منچستر؛ بمان و خودت را ثابت کن!

او در ژانویه تصمیم مهم خود را خواهد گرفت تا فوتبالش در ۲۳ سالگی رو به نابودی نرود. حالا هفت راه مختلف پیش روی این بازیکن است تا بتواند خود را دوباره بر سر زبان ها بیاندازد.

حضور در فوتبال ترکیه و یا عربستان ابتدایی ترین راهی است که پیش روی این بازیکن قرار دارد اما رفتن به این کشورها آن هم در ۲۳ سالگی ممکن است به قیمت از دست رفتن فوتبال او شود.

در طرف دیگر ژاوی از سال‌ها قبل علاقه‌اش را به سانچو نشان داده و حالا هم دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است تا در بارسلونا او را احیا کند اما ممکن است نیمکت‌نشینی او باعث شود تا او از شرایط ایده آل دور بماند.

یوونتوس دیگر تیمی است که مذاکراتی را با سانچو داشته است تا او به فوتبال ایتالیا برود. بورسیا دورتمند تیمی که سانچو در آن شکوفا شد هم برای بازگشت وی علاقه نشان داده است تا دوباره باعث اوج‌گیری این بازیکن شود.

در نهایت تاتنهام هم قصد دارد تا سانچو را به لندن بیاورد تا او در کنار ستاره‌های این تیم، هم به خودش کمک کند و هم سفیدهای لندن را به سمت گرفتن جام سوق دهد.

البته یک راه دیگر هم پیش روی سانچو است، اینکه او در اولدترافورد بماند و منتظر عفو از سوی تن‌هاخ باقی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha