امام‌جمعه ابرکوه یزد: مردم ایران در ۱۳ آبان، اقتدار خود را به آمریکا نشان خواهند داد

یزد - ایرنا - امام‌جمعه ابرکوه یزد گفت: مردم همگام با دانش آموزان و دانشجویان با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ، بار دیگر اقتدار خود را به آمریکای خبیث نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام "تقی فتاحی"، روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی این روز، جواب دندان شکنی به استکبار جهانی خواهند داد.

وی با بیان اینکه پیام ۱۳ آبان مردم ایران ، پیام استکبار ستیزی است، اظهار داشت: هوشیاری امام خمینی (ره) و ملت ایران توطئه های شوم آمریکا را در به شهادت رساندن جمعی از دانش آموزان و مردم نقش بر آب کرد.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: ملت ایران با حضور حماسی خود در ۱۳ آبان نشان و ثابت خواهند کرد که هنوز به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند و ذره‌ای از اعتقادات خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تأکید بر اینکه، تمام ادعاهای آمریکا دروغ است یادآور شد: دنیا دیدند که آمریکا با حقوق ملت‌های جهان چه کرد؛ مهم‌ترین حادثه ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل (ره) رقم خورد و این روز به‌عنوان ننگی برای آمریکا در تاریخ جهان ثبت شد.

امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، ۱۳ آبان را انقلاب دوم مردم ایران معرفی کردند، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با ملت‌های مسلمان به‌خصوص ملت بزرگ و انقلابی ایران ساعت‌ به‌ ساعت در حال افزایش است.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در همراهی با دانشجویان و دانش آموزان توطئه های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، راهپیمایی ۱۳ آبان در ابرکوه ساعت ۹ صبح روز شنبه با حضور دانشجویان، دانش آموزان،آحاد مردم و مسئولان از میدان امام حسین (ع) به‌طرف ورزشگاه شهید پور اکبری برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابرکوه هم با تاکید بر اهمیت راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان گفت: راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور فردا(شنبه) در این شهرستان در ۱۴ نقطه شهری و روستایی منطقه برگزار می شود.

حجت الله محمدی، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر ابرکوه از ساعت ۹ روز شنبه با حضور دانشجویان، دانش آموزان، آحاد مردم و مسئولان از میدان امام حسین (ع) ، خیابان شهید بهشتی سپس به سمت ورزشگاه شهید پور اکبری برگزار می شود.

وی افزود : این مراسم در بخش بهمن ، شهر مهردشت نیز ساعت ۹ صبح از محلات مختلف شهر ، بلوار گلستان به سمت پارک مهتاب برگزار می‌شود .

به گفته محمدی، مردم همیشه درصحنه روستاهای اسفند آباد ، اسدآباد اسفند آباد ، خرم‌آباد، رحمت آباد ، حسین آباد، بداف ساعت ۹صبح راهپیمایی خواهند کرد.

معاون سیاسی فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: راهپیمایی در بخش مرکزی ابرکوه نیز با حضور مردم همیشه درصحنه دهستان فراغه از ساعت ۱۱ صبح از محلات و روستاهای فراغه ، صفی‌آباد ، رحیم‌آباد، جلال‌آباد ، خسروآباد و صادق‌آباد به‌طرف روستای ده عرب و سپس سالن ورزشی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان همانند مردم سراسر کشور با تبعیت از امام خمینی (ره) و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان آماده و بار دیگر اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی ایران را به نمایش خواهند گذاشت.

مرکز شهرستان ۶۰ هزار نفری ابرکوه در ۱۴ ۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha