۵۰ اثر به جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در اردبیل ارسال شد

اردبیل - ایرنا - دبیر کمسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: بیش از ۵۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در این استان وارد شده و با توجه به استقبال از این رویداد و تمدید مهلت، بخش دانش‌آموزی نیز به آن اضافه شده است.

به گزارش ایرنا ، محمدعلی مجتهدی‌نیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در راستای عمل به فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری درباره مطالبه‌گری و پاسخگویی و فرمان چهار ماده‌ای معظم‌له در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در استان اردبیل برگزار می‌شود و فرصت دریافت آثار تا ۳۰ آذرماه تمدید شده است.

وی قالب‌های مورد قبول این جشنواره را نخست آثار علمی و پژوهشی چاپ شده در مجلات و Isc نظیر مقاله، پایان‌نامه ، گزارش سیاسی و کتاب و سپس ایده و آثار هنری رسانه‌ای شامل پوستر، کاریکاتور، نماهنگ و فیلم کوتاه (موشن‌گرافی، استاپ موشن، ویدئو کامنت و انواع ویدیو)، تولیدات خبری (گزارش، مصاحبه ، خبر و یادداشت) ، بخش ویژه و بخش دانش‌آموزی در زمینه‌های طراحی ، نقاشی ، مقاله‌نویسی ، شعر و روزنامه دیواری دیجیتال اعلام کرد.

او بخش سوم و ویژه این جشنواره را شامل اقدامات مؤثر و موفق حاکمیت و همچنین اقدامات، تولیدات و مطالبه‌گری‌های مؤثر و موفق مردمی و نخبگانی در پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی دانست و زمان اختتامیه این جشنواره را ۹ تا ۱۳ دی ماه امسال ذکر کرد.

۵۰ اثر به جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در اردبیل ارسال شد
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل

موضوعات مرتبط با مفاسد اقتصادی موضوعات جشنواره مبارزه با مفاصد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز است

مجتهدی‌نیا محورهای موضوعی جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز را شناخت و نظارت بر آسیب‌های آن ، شفافیت و ابعاد مختلف آن، پاسخگویی کارآمد، اصلاح قوانین ، مقررات و فرایندهای آن ، اقدامات قضایی بازدارنده، قاطع و دقیق و عدم تبعیض در مبارزه با مفاسد اقتصادی و آموزش و ترویج فرهنگ مبارزه با فساد اعلام کرد و افزود: آثار بخش آزاد می‌تواند شامل هر مساله و موضوع دیگر در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی باشد.

دبیر کمسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره خواست، برای نام‌نویسی و بارگذاری آثار و اطلاعات بیشتر به سایت fasadsetiz.ir مراجعه کنند.

وی به همکاری قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها، مجمع مطالبه‌گران، سازمان بسیج رسانه، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و پارک علم و فناوری استان با استانداری اردبیل در برگزاری جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز در این استان اشاره و ابراز امیدواری کرد این رویداد هر سال برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha