۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85277258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۱ کشته و ۱۷ زخمی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت 

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبر: 85277258
۱۱ کشته و ۱۷ زخمی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت 

تهران - ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که از دیروز ۱۱ نظامی این رژیم کشته و ۱۷ نفر دیگر زخمی شده اند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

به گزارش ایرنا، صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۹ نظامی خود در نبرد زمینی با رزمندگان مقاومت در مرز نوار غزه اذعان کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین و مبارزان حزب الله تاکنون اهداف مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را بارها هدف حملات خود قرار داده و شماری از نظامیان این رژیم را کشته و شماری را زخمی کرده اند.

حزب الله لبنان نیز سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای از کشته و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در مرز این کشور با سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در عملیات این گروه تاکنون ۹ تانک و یک پهپاد نیز سرنگون شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهرماه) ۱۰۵عملیات نظامی انجام داده است.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که در این مدت سیستم‌های جاسوسی و ارتباطی و سامانه پارازیت و ۳۳ رادار رژیم صهیونیستی را نیز از کار انداخته است.

جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام کودکان و زنان غزه همچنان ادامه دارد و از یک سو افکار عمومی جهان از دولت های خود می خواهند که برای پایان بخشیدن به کشتار دسته جمعی انسان ها و نسل کشی و پاکسازی نژادی اقدام کنند و از سوی دیگر کودکان و زنان غزه از کمک سازمان ها و نهادها جهانی ناامید هستند.

مردان و زنان غیر نظامی غزه می گویند که مسوولان و مقام های نهادهای رسمی جهان در لفظ خواستار پایان دادن به کشتار غزه هستند اما در عمل هیچ اقدامی نمی کنند و برخی نیز با حمایت از رژیم صهیونیستی تحت عنوان دفاع از خود، نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع را توجیه می کنند.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و ششمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل‌آویو قرار دارد. این در حالی است که مقام‌های آمریکایی و متحدانش در اروپا از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر دیروز (سه شنبه) خبر داده بود که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) هشت هزار و ۵۲۵ شهروند فلسطینی در نوار غزه در اثر بمباران های وحشیانه و بدون توقف رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که ۷۰ درصد آنها را زنان، کودکان و افراد سالخورده تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha