۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85277216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: تقویت بخش خصوصی زمینه ساز تحول در استان است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه تقویت بخش خصوصی زمینه ساز تحول در اشتغالزایی و رونق اقتصادی استان است، گفت: اتاق بازرگانی موانع پیش روی تجار و بازرگانان را برای افزایش صادرات رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن بهرام نیا» روز چهارشنبه در شصت و سومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بسیار مهم است ‌و از مردم برای حضور در این حرکت دعوت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از تغییرات، تحول است، افزود: انتظار تحول از اتاق بازرگانی داریم چرا که ظرفیت بی نظیری در حوزه صادرات و تجارت با توجه به وجود مرز مهران در این استان وجود دارد.

بهرام نیا افزود: استان ایلام در حوزه تولید، صنعت، مرزی، معدن دارای ظرفیت های بی نظیری است که باید از این ظرفیت‌ها برای ارتقای توسعه اقتصادی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام دارای ۴۳۰ کیلومتر مرزهای مشترک مهمی چون مهران، هلاله شمالی، چنگوله و چیلات است، افزود: اتاق بازرگانی استان باید در راستای رفع موانع صادرات تجار و بازرگانان استان حرکت کند.

وی تصریح کرد: جلسات گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بسیار مهم است چرا که خروجی آن در راستای رفع موانع تولید و صادرات و معیشت مردم است.

استاندار ایلام: تقویت بخش خصوصی زمینه ساز تحول در استان است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه باید به سمت اشتغال و کسب درآمد مردم حرکت کرد، گفت: اتاق بازرگانی حلقه اتصال بخش خصوصی و دولتی است، باید دائما در حال ارتباط باشند و موضوع و مشکلات تجار و بازرگانان را حل کنند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه موانع صادرات باید برطرف شود، تصریح کرد: اتاق بازرگانی باید برای رونق تولید و تجارت استان ایلام پای کار باشد.

وی افزود: جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی یکی از جلسات مهم است، حضور بخش خصوصی در این جلسات برای هم افزایی و رفع موانع است.

استاندار ایلام گفت: جلسات در استانداری ایلام بعد از وقت اداری برگزار و مدیران شخصا در جلسات حضور پیدا کنند مگر عذر موجهی داشته باشند.

مدیر گمرک استان ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران طی سه سال گذشته در صادرات با کشور عراق مرز اول کشور بوده است، افزود: قرار است ۳۵ هکتار به مساحت گمرک مرز مهران اضافه شود.

روح الله غلامی بیان کرد: در صورت افزوده شدن مساحت گمرک مهران، صادرات در مرز مهران قطعا بیشتر از میزان فعلی می شود.

ولی ناصری، مدیرعامل شرکت برق استان ایلام نیز با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان تمامی زیرساخت‌های لازم در بحث برق رسانی را برای شهرک های صنعتی استان فراهم کرده است، گفت: شهرک صنعتی مهران هیچ گونه مشکلی در بحث برق رسانی ندارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha