اژه‌ای: مواهب طبیعی و معدنی کرمان باید بیشتر در خدمت مردم قرار گیرد

کرمان- ایرنا- رییس قوه قضاییه گفت: با عنایت به مواهب طبیعی و معدنی که در استان کرمان وجود دارد باید بیش از شرایط موجود از ظرفیت‌های آن برای مردم بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای صبح چهارشنبه در بدو ورود به استان کرمان پس از آنکه مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رییس کل دادگستری استان قرار گرفت ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به مزیت های دیار کریمان گفت: به منظور به فعلیت رساندن مواهب استان قوه قضاییه می تواند باهدف رفع موانع کسب و کار مردم و افزایش تولید، هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیرمستقیم با کمک به دولت، اقدامات مثبت و سازنده‌ای را انجام دهد.

وی افزود: با عنایت به پهناوری استان که از لحاظ وسعت زمینی اولین استان کشور است، نیازمند ارائه خدمات بیشتر قضایی، ثبتی و حوزه پزشکی قانونی است که در جریان سفر امروز در هر سه مقوله به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم تدابیری اتخاذ خواهد شد.

محسنی اژه ای گفت: کرمان، استانی پرظرفیت است و در رتبه اول صادرات غیرنفتی قرار دارد که باید بیشتر از ظرفیت های آن بهره گرفت.

وی افزود: در جریان سفر امروز به استان کرمان، مسئولان قضایی به شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان نیز سفر خواهند کرد تا مشکلات مردم را در راستای مرتفع کردن، بررسی و احصا کنند.

به گزارش ایرنا در بدو ورود رییس قوه قضاییه به استان، فرزندان شهید والامقام امان‌الله دارابی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان کرمان، ورود رییس قوه قضاییه و هیات همراه را به دیار کریمان و زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، خیرمقدم گفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha