۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۵۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85276996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تلفات سنگین ارتش این رژیم اعتراف کرد

تهران-ایرنا-رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب به نقل از یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم گزارش دادند که وی گفته که در روزهای اخیر هزینه‌های [جنگ با نیروهای مقاومت] بسیار سنگین بوده است.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که گالانت گفته که متاسفانه در جنگ هزینه‌ها و تاوان‌هایی وجود دارد و در روز گذشته تاوان [ما در برابر نیروهای فلسطینی] بسیار سنگین بود.

در همین راستا، حزب الله لبنان نیز سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای از کشته شدن ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در مرز این کشور با سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در عملیات این گروه از ۸ اکتبر (۱۶ مهرماه) تاکنون ۹ تانک منهدم و یک پهپاد نیز سرنگون شده است.

همچنین دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز خبر از افزایش شمار اسرا و کشته‌های اسراییل در حملات طوفان الاقصی داد.

وی افزود: شمار کشته‌های نظامی ارتش اسرائیل و افسران آن از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۳۱۷ تن رسیده است.

هگاری همچنین شمار افرادی را که به ادعای وی در نوار غزه ربوده شده‌اند، (اسرای اسرائیلی) ۲۴۰ تن اعلام کرد و گفت که به خانواده این ۲۴۰ نفر این مسأله را اطلاع دادیم و تعداد اسرا با توجه به دشوار بودن کسب اطلاعات رو به افزایش است.

وی کشته شدن دو نظامی دیگر این رژیم را تأیید کرد و گفت که این دو نفر در تلاش برای آنچه کنترل پایگاه‌های نظامی حماس عنوان شده است، کشته شده‌اند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha