استارتاپ‌ها و فعالان اکوسیستم نوآوری در بزرگ‌ترین رویداد نانویی کشور شرکت می‌کنند

تهران - ایرنا - استارتاپ‌ها و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور برای تجاری سازی محصولات خود شنبه آینده در بزرگ ترین رویداد نانویی ایران گردهم می‌آیند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های ملل و خلیج‌فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود. شرکت های نانویی در نمایشگاه نانو ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلفی نظیر نفت و انرژی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و بسته‌بندی، خودرو، رنگ و پوشش، ساختمان، منسوجات و مواد پیشرفته حضور می یابند و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگ ترین رویداد نانویی کشور، محل مناسبی برای آشنایی با آخرین دستاوردها و تحولات حوزه فناوری‌نانو است.

این رویداد موقعیت مناسبی برای همکاری‌ فناورانه میان استارتاپ‌ها و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور در مسیر تجاری‌سازی محصولات فراهم می‌کند. ستاد توسعه فناوری نانو از تمامی سرمایه‌گذاران، شتاب دهنده‌ها، مسئولان، صاحبان صنایع و فعالان علاقمند در اکوسیستم نوآوری کشور دعوت کرد تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه، حضور هیات‌های تجاری و شرکت‌های خارجی است. چنین فضایی برای گسترش کسب و کار نانویی به خارج از کشور مناسب بوده و شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت برای معرفی دستاوردها و توانمندی‌های صادراتی خود استفاده کنند.

 استارتاپ‌ها و فعالان اکوسیستم نوآوری در بزرگ‌ترین رویداد نانویی کشور شرکت می‌کنند

از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه، ایجاد فضای گفت و گو میان صاحبان صنایع با شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه است تا نیازهای صنایع شناسایی شده و بخش از این نیازهای صنعتی با فناوری‌های داخلی تامین شود. کارگاهی آموزشی مختلفی برای علاقمندان حوزه نانو برگزار می‌شود که برای اطلاع از موضوعات کارگاه به سایت نمایشگاه مراجعه کنند.

آزمایشگاه‌ها نیز در نمایشگاه ۱۴۰۲ حضور دارند تا خدمات و توانمندی‌های خود را در بخش آزمایشگاهی به جامعه علمی معرفی کنند.

در این نمایشگاه، تورهای بازدید ویژه در نظر گرفته شده است که به مخاطبان کمک می‌کند تا بازدید هدفمندتری را تجربه کنند. لیدرها متناسب با نیاز هر گروه از بازدیدکنندگان، اطلاعات تخصصی و مورد نیاز مخاطب را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

براساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و گروه‌های دانشجویی می‌توانند در قالب تورهای دانشجویی از این رویداد دیدن کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha