ارتقای بهره‌وری و توسعه دانش در کشاورزی وابسته به نیروی متخصص است

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت جهادکشاورزی التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و احراز صلاحیت علمی و فنی را پیش‌نیاز گزینش منابع انسانی دانست و گفت: ارتقای بهره‌وری و توسعه دانش در بخش کشاورزی وابسته به نیروی متخصص است.

به گزارش ایرنا از وزارت جهادکشاورزی، «هوشنگ محمدی» در آیین افتتاح دوره‌های تخصصی گزینش، در حضور فراگیران دوره‌های آموزش تخصصی گزینش، اظهار داشت: تلاش برای رسیدن به امنیت غذایی پایدار وظیفه اصلی آحاد سرمایه انسانی در ستاد و صف وزارت جهادکشاورزی است و دست یابی به این هدف جز در سایه تلاش علمی با بهره‌گیری از توان فنی میسر نیست.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت جهادکشاورزی با تاکید بر توان مهارتی منابع انسانی افزود: ارتقا بهره‌وری در کشاورزی با توسعه دانش و افزایش ضریب علم در تولیدات کشاورزی وابسته به نیروی متخصص است و تلاش برای خودکفایی و استقلال کشور به عناصر متعهد نیازمند است از این رو در گزینش افراد، تخصص و تعهد از ارکان احراز صلاحیت محسوب می‌شود.

دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت جهادکشاورزی افزود: اقتصاد مقاومتی، امنیت غذایی و خود اتکایی و تکیه بر توان داخلی سه مولفه اساسی جهش تولید در این وزارتخانه است و همین مولفه ها نگاه گزینش افراد در وزارت جهاد کشاورزی را شفاف می‌سازد.

گفتنی است در این جلسه، مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش، گزارشی از اقدامات و عملکردهای هیات مرکزی ارائه کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha