۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85274851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار قضایی و انتظامی چهارمحال وبختیاری

شهرکرد- ایرنا- دستگیری جاعل احکام قضایی و کشف محموله قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در محورلردگان به بروجن از مهمترین اخبار قضایی چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه هشتم آبان‌ماه است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری، بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت دادسرای مرکز استان گفت: با تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، فردی که اقدام به جعل احکام قضایی کرده بود، دستگیر و با صدور قرار تامین روانه زندان شد.

کشف محموله قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله قاچاق به ارزش ۵۰میلیاردریال درمحور یاسوج به لردگان خبرداد.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی استان، منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصای استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله میز بیلیارد قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی قضایی به محور یاسوج به لردگان اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن ۳۵ کارتن میز بازی بیلیارد قاچاق بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

امان‌اللهی با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، افزود: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha