۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱
کد خبر: 85274703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همه اجزای غده سرطانی صهیونیسم باید تخریب شود

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت دفاع از فلسطین گفت:‌ روند جاری به ما آینده‌ی روشنی مبنی بر حذف اسراییل از صفحه روزگار را نشان می‌دهد. همه اجزای این غده باید تخریب شود تا کل غده از بین برود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان عصر یکشنبه در تجمع شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی(شریان) در مسجد امام صادق(ع) تهران اظهار کرد: دشمن با ۱۵۰ هواپیما و با سلاح های ضد انسانی هر لحظه مردم غزه را به خاک و خون می کشد، حتی تمی توانیم تصور کنیم که در این امنیتی که نشسته ایم، وضعیت آنها چگونه است.

وی افزود: این مردم در این شرایط، مقاوم و سرسخت در دفاع از حق خود ایستاده اند اما مطمئنا پیروز می‌شوند و تردیدی در آن نیست.

رحیمیان گفت: بعد از جنگ ٣٣ روزه که رژیم غاصب اسراییل برای اولین مرتبه طعم تلخ شکست را از حزب الله چشید، سید حسن نصرالله، این بازوی قدرتمند اسلام و مقاومت به من گفت که یکی از ژنرال های مصری که در جنگ اکتبر از فرماندهان جنگ مصر با اسراییل بود پیش من(سیدحسن نصرالله) آمد و گفت که جنگ ۶ روزه دروغ است؛ همان جنگی که اسراییل ظرف ۶ روز فلسطین و صحرای سینا و بلندی های جولان را تصرف کرد؛ در آن زمان، مصرِ عبدالناصر ابرقدرت جهان عرب و یکی از اقمار شوروی بود. آن ژنرال گفته که ۶ روز دروغ است و فقط ظرف ۲ ساعت اول نبرد، کل ارتش‌های عربی شکست خوردند و اسراییل تا جایی که می خواست جلو رفت.

وی افزود: اما امروز قدرت مقاومت را ببینید از جنگ ٣٣ روزه بگیرید تا سایر جنگ هایی که جهاد اسلامی و حماس علیه اسراییل انجام دادند تا طوفان الاقصی، هیمنه شکست ناپذیری اسراییل شکسته شد.

رحیمیان ادامه داد: یکی از کرامات امام خمینی(ره) این بود که ایشان در خشت خام آنچه را دیدند که خیلی ها در آینه زلال نمی دیدند ایشان ۶۰ سال قبل در عاشورای سال ۴۲ سخنرانی معروفی کردند و در آن ماهیت اسراییل را برای دنیا آشکار کردند و یکی از مهم ترین جرایم نابخشودنی شاه را ارتباط با اسراییل دانستند و در آن سخنرانی خباثت های اسراییل را می گویند.

وی گفت: امام(ره) تا پایان عمر این خط را ادامه دادند و آمیخته با نهضت علیه شاه، علیه آمریکا و اسراییل هم می جنگیدند. دیدیم که در طوفان الاقصی امریکا به کمک اسراییل آمد و این موضوع را امام(ره)ی پیش‌بینی کرده بودند. سال ۴۷ در نجف تعدادی از ولاییان فلسطین خدمت امام (ره)آمدند و خواستند ایشان از وجوه شرعی به مجاهدان فلسطینی کمک کنند و ایشان اجازه دادند، اکنون هم تعدادی از مراجع این اجازه را از ثلث سهم امام(ره) برای کمک به فلسطین و مجاهدان و مقاومان فلسطینی داده اند؛ سند دستور اجازه امام(ره) در آن زمان هنوز موجود است.

رئیس جمعیت دفاع از فلسطین تاکید کرد: در اواسط دهه ۶۰ شهید فتحی شقاقی به ایران آمد به قم ملاقات قائم مقام رفت و سپس به دیدار امام(ره) در جماران آمد سپس به من گفت قم که رفتیم قائم مقام گفت شما باید عملیات‌تان محدود به نیروهای نظامی و امنیتی اسراییل شود معنی آن حرف این است که مقاومت باید برچیده شود، دلمان از این حرف گرفت، بعد که خدمت امام(ره) رسیدم ایشان گفتند یهود مهاجر به سرزمین فلسطین، غاصب است و نظامی و غیر نظامی و امنیتی و غیر امتیتی ندارد و این غاصب مشمول عملیات جهادی می شود.

وی تصریح کرد: امام(ره) فرمودند که یهود در سایر کشورها احکام دیگری دارد اما یهودی در سرزمین اشغالی یعنی غاصب و باید محو شود و از این رو صهیونیست‌های حاضر در فلسطین را امام(ره) غده سرطانی دانستند که باید نابود شوند؛ یعنی همه اجزای این غده باید تخریب شود تا کل غده از بین برود.

رحیمیان افزود: روند جاری به ما آینده‌ی روشنی مبنی بر حذف اسراییل از صفحه روزگار را نشان می‌دهد؛ فراتر از آن، نابودی آمریکاست که نشانه های افول آمریکا روز به روز آشکارتر می‌شود و یکی از این نشانه ها، پیروزی مقاومت و شکست اسراییل و غرب بوده است.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha