۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جاده اردبیل - سرچم کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه از قاچاقچیان در جاده - اردبیل - سرچم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار جواد تقوی روز شنبه گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از آسیب‌های بلای خانمانسور اعتیاد، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل موفق شدند در عملیاتی مقتدرانه ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف کنند.

وی افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال محموله مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ صندوق دار از مرکز کشور به اردبیل را دارند، اکیپ های عملیاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل و شهرستان کوثر اقدام به کنترل خودروهای عبوری و پوشش انتظامی در محور اردبیل - سرچم کردند.

سردار تقوی اظهار کرد: ماموران به هنگام کنترل خودروهای عبوری پژو ۲۰۶ مورد استفاده سوداگران مرگ را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از این خودرو موفق شدند در مجموع ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۱۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و هفت کیلو گرم شیشه کشف و ضبط کنند.

سردار تقوی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از تلاش جهادی، همت مسوولانه و پشتکار متعهدانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و اعتیاد خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این رابطه، توفیقات ناجا را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس با تمامی برهم زنندگان آرامش جامعه به ویژه قاچاقچیان مواد مخدر بدون اغماض و به طور قاطع برخورد خواهد کرد، افزود: مردم می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. آمار دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می شود پنج درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha