۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85273152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز ۱۲۰ رویداد ورزشی به نیت شهدای ورزشکار دزفول

دزفول-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول از آغاز ۱۲۰ رویداد ورزشی به نیت ۱۲۰ شهید ورزشکار این شهرستان خبر داد و گفت: اختتامیه این رویدادهای ورزشی ۲۴ آذرماه در دزفول برگزار خواهد شد.

خادمعلی تهذیبی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره ورزش و جوانان دزفول در کنار فعالیت‌های عمرانی و افزایش زیرساخت‌های ورزشی، ساماندهی باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات، فعالیت‌های فرهنگی نیز مدنظر بودند و براساس فرمایش گهربار مقام معظم رهبری مبنی بر "زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از جلوه های جهاد اکبر است"، به مقوله شهدا به عنوان یک شاخص اصلی و تأثیرگذار پرداخته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به اقدامات ۲ سال اخیر در حوزه فرهنگی از جمله چاپ کتاب شهدای ورزشکار گفت: نامگذاری اماکن ورزشی به نام شهدای ورزشی و چاپ و انتشار کتاب شهدای ورزشکار با تیراژ یکهزار جلد از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه کتاب شهدای سادات و شهدای جاویدالاثر بدون اعتبار دولتی چاپ شد، افزود: چاپ کتاب دهه هشتادی‌های دوره دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته تا توجه دهه هشتادی‌های الان که مطالبه گر، منتقد و متفاوت هستند به دهه هم سن‌های خود در دوران دفاع مقدس جلب و به نگرش و نیازهای این ۲ نسل توجه شود.

آغاز ۱۲۰ رویداد ورزشی به نیت شهدای ورزشکار دزفول

تهذیبی اظهارکرد: یادواره شهدای ورزشکار دزفول ذیل کنگره ملی شهدای استان خوزستان برگزار می‌شود که به نیت هر شهید یک رویداد ورزشی در حال اجرا و برگزاری است.

وی افزود: این رویدادهای ورزشی توسط همه هیات‌های ورزشی در رده‌های سنی مختلف ویژه آقایان و بانوان در شهرها و روستاهای شهرستان دزفول در حال برگزاری هستند.

شهرستان دزفول در دوران دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرد که ۱۲۰ نفر از این تعداد ورزشکار بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha