۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85272921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار: مدیریت شهری بخشی از زیرساخت های درمانی و آبی گرمدره را تامین کرد

کرج - ایرنا- شهردار گرمدره کرج اعلام کرد: مدیریت شهری با توجه به مشکلات درمانی و تنش آبی، امسال بخشی از زیرساخت های امدادی درمانی و آبرسانی این شهر را تامین کرد.

مسعود نجفی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به احداث و تجهیز پایگاه امدادی اورژانس در گرمدره کرج گفت: شهرداری برای ساخت این پایگاه ۵۰۰ متر مربع زمین اختصاص داد ضمن آنکه عملیات آسفالت محوطه، جدول گذاری و زیباسازی آن را انجام داد.

وی ادامه داد: از آنجا که منطقه گرمدره فاقد بیمارستان و درمانگاه است با کمک خیران و دانشگاه علوم پزشکی البرز توانستیم یکی از مجهزترین پایگاه های امدادی درمانی اورژانس را در گرمدره راه اندازی کنیم.

شهردار گرمدره گفت : هر چند اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی از وظایف شهرداری نیست اما با توجه به نیاز منطقه، مدیریت شهری به ساخت پایگاه اورژانس ورود کرد.

نجفی ادامه داد: این پایگاه اورژانس که اواخر هفته گذشته افتتاح شد افزون بر واحد درمانی، دارای سالن چند منظوره فرهنگی و آموزشی است.

وی ارزش زمین اهدایی به این پایگاه را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: شهرداری بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آسفالت و زیباسازی این مکان هزینه کرده است.

شهردار گرمدره با اشاره به تنش شدید آبی در بهار امسال اظهار کرد: مدیریت شهری با دستور استاندار البرز به کمک آبفا شتافت و پروژه انتقال آب سد کرج به گرمدره را تکمیل کرد.

شهردار : مدیریت شهری بخشی از زیر ساخت های درمانی و آب گرمدره را تامین کرد

نجفی گفت : این پروژه طی چند روز آینده بهره برداری می شود ضمن آنکه شهرداری در تابستان امسال با اختصاص بخشی از چاه های آب و امکانات شهری توانست در مهار بحران آب گرمدره به خوبی نقش آفرینی کند.

وی اظهار کرد: شهرداری برای احداث این خط انتقال آب سد کرج به گرمدره به طول هفت کیلومتر ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع مدیریت شهری هزینه کرده است تا آب سالم و بهداشتی کام شهروندان را شیرین کند.

۶۰ درصد معابر بهسازی شد

شهردار : مدیریت شهری بخشی از زیر ساخت های درمانی و آب گرمدره را تامین کرد

شهردار گرمدره در ادامه از بهسازی و آسفالت ۶۰ درصد معابر این شهر با صرف ۳۰۰ میلیارد ریال طی سال جاری خبر داد و گفت: آسفالت ، ایمن سازی و جدول گذاری این معابر به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به احداث بوستان ۲ هکتار با امکانات تفریحی و سرگرمی برای کودکان و خانواده ها در مدت زمان سه ماه گفت: یکی از پروژه های در دست اقدام، ساخت خانه کشتی و جودو گرمدره با ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا است که امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نجفی افزود: از آنجا که گرمدره قهرمانان خوبی در رشته های کشتی و جودو در کشور دارد بر این اساس مدیریت شهری به کمک ورزشکاران این رشته ها آمد.

وی ساخت بوستان تفریحی چهار هکتاری با مجموعه امکانات سالن آمفی تئاتر، ‌استخر، باغ ایرانی و مراکز تجاری را از پروژه های در دست ساخت گرمدره برشمرد.

شهردار : مدیریت شهری بخشی از زیر ساخت های درمانی و آب گرمدره را تامین کرد

شهردار گرمدره گفت : با توجه به کمبود منابع آبی ۲۰ هکتار از فضای سبز این شهر زیر پوشش شبکه آبیاری نوین(قطره ای) قرار گرفته که به زودی افتتاح می شود.

گرمدره با ۵۰ هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha