مدال نقره خسروانی در پرش طول

هانگژو- ایرنا- ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران با کسب مدال نقره در پرش طول تعداد مدال‌های کاروان ایران را به ۳۲ رساند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، نوبت بعد از ظهر در روز دوم مسابقات پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، با رقابت پرش طول کلاس T۱۲ پیگیری شد؛ جایی که امیر خسروانی ملی‌پوش کشورمان حضور داشت.

خسروانی که در پارالمپیک توکیو به مدال دست یافته بود، در بهترین پرش خود رکورد ۷.۱۹ متر را به ثبت رساند و موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شد.

در این رقابت «دونیار سالیف» قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۲۳ پاریس، رکورددار فعلی آسیا و جهان و قهرمان دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی در جاکارتا، با حد نصاب ۷.۲۸ متر طلا گرفت و «دایکی ایشیاما» از ژاپن با ۶.۹۶ متر در رده سوم ایستاد.

کاروان ایران تاکنون ۱۲ طلا، ۱۲ نقره و ۸ برنز کسب کرده است.

خسروانی: هدفم کسب خوشرنگ‌ترین مدال پاریس است

خسروانی ملی‌پوش کشورمان گفت: شرایط خوبی داشتم. رقبای اصلی‌ام از ازبکستان، ژاپن، مالزی و کره‌جنوبی حضور داشتند و موفق شدم با رکورد ۷ متر و ۲۰ سانتیمتر به مدال نقره دست پیدا کنم.

وی هدف خود را حضور پر قدرت در مسابقات جهانی و پارالمپیک پاریس برشمرد و افزود: می‌خواهم بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال را در پاریس کسب کنم.

خسروانی در پایان با اهدای مدال خود به مردم ایران گفت: جا دارد از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند بخصوص مربی‌ام، امیر محمدصلح میرزایی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha