شناسایی نخبگان ورزشی در استان مرکزی مورد توجه قرار گیرد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: این استان پتانسیل و توانمندی‌های بالایی در ورزش دارد و نیاز است نخبگان ورزشی در بخش‌های مختلف با جدیت شناسایی شوند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه‌شنبه در دیدار با جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی در اراک، افزود: پس از شناسایی استعدادها، پرورش آنها از اهمیت ویژه برخوردار است که باید با همفکری خانواده‌ها، مسئولان و صنایع مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: استان مرکزی پتانسیل‌های قوی از جمله صنایع بزرگ دارد که می‌تواند در بخش توسعه ورزش، حمایت‌های جدی داشته باشند.

امام جمعه اراک ادامه داد: افتخار آفرینی در میدان‌های بین‌المللی ورزشی کمتر از سایر حوزه‌ها نیست و امید است ورزشکاران و قهرمانان قدر جایگاه خود را بدانند و همه تلاش خود را برای به احتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی در دنیا به کار گیرند.

آیت‌الله دری‌ نجف آبادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود امام راحل و رهبر معظم انقلاب، منشاء تحولات عظیمی در دنیا شده است و توفیقات کسب شده در آن قابل مقایسه با قبل نیست.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف حرف برای گفتن بسیار دارد و توفیقات این مرز و بوم به همت جوانان و دانشمندان روز به روز در حال افزایش است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: تحول در نیروی انسانی در راس همه تحولات است و در بخش ورزش نیز توفیقات بزرگی کسب شده است.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: ورزش عمومی نقش موثری در سلامت جسمی و روحی جامعه، مبارزه با موادمخدر و انحراف‌ها دارد و یک ضرورت اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی است.

وی تاکید کرد: ورزش باید از سنین پایین مورد توجه قرار گیرد تا در سنین بالاتر نهادینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این دیدار گفت: ۱۳ ورزشکار از این استان به مسابقات هانگژو چین اعزام شدند و یک مدال طلا نیز در رشته دو ومیدانی کسب شد.

مسعود پیرایش افزود: مسابقات پارا آسیایی نیز در حال برگزاری است که امید است با نتایج درخشانی همراه باشد.

وی بیان کرد: همه تلاش‌ها در استان مرکزی برای توسعه ورزش در بخش‌ها و رشته‌های مختلف به کار گرفته شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار استان مرکزی در هیات‌های مختلف ورزشی سازماندهی شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha