۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85268006
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ودیعه مسکن در زنجان پرداخت شد

زنجان - ایرنا - رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از خرداد سال گذشته تا مهر سال جاری ۱۸ هزار و ۷۷۵ نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند که برای پنج هزار و ۶۴۷ نفر تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد.

بهزاد کردلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن این استان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: متقاضیان زنجانی می توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

کردلو با بیان اینکه از مجموع ثبت شدگان ودیعه مسکن در استان ۱۳ هزار و ۵۳۵ نفر به شهرستان زنجان اختصاص دارد، یادآورشد: ۲ هزار و ۲۳۵ نفر در شهرستان ابهر و مابقی متقاضیان در دیگر شهرستانهای استان ثبت نام کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: در سطح استان زنجان بیش از ۱۴ هزار نفر حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که از این تعداد هم ۲ هزار و ۵۸۱ نفر تعیین شعبه شدند و برای ۵۴۹ نفر پرونده تشکیل شده است.

کردلو با بیان اینکه برای پنج هزار و ۶۴۷ نفر تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است افزود: همچنین ۲ هزار و ۱۲۱ نفر توسط شعب بانکی و یا سامانه ثبت نام، رد درخواست شدند.

وی با بیان اینکه پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به داشتن سه شرط است اضافه کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات و کد رهگیری باشند.

این مسوول ادامه داد: همچنین متقاضیانی که تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بوده و مالکیت روز هم نداشته باشند، می توانند از امتیاز ودیعه مسکن استفاده کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه میزان تسهیلات ودیعه مسکن از سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان حداکثر ۴۰ میلیون تومان است گفت: مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکرده اند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی یاد شده هستند.

کردلو، خاطرنشان کرد: مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha