طوفان الاقصی ۵۰ سال تلاش دیپلماسی آمریکا را به زباله‌دانی انداخت

کرمان - ایرنا -دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی ۵۰ سال تلاش دیپلماسی آمریکا را به زباله دانی انداخت و نابود کرد.

به‌گزارش ابرنا، سید مجتبی ابطحی شامگاه یکشنبه در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم مظلوم غزه در پایتخت مقاومت جهان اسلام که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد افزود: سقوط اسرائیل سقوط هیمنه استکبار است و رژیم صهیونیستی هیچ امیدی به آینده ندارد.

وی گفت: در یکی از بی نظیرترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و فضایی به وجود آمده که هندسه قدرت در حال تغییر است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین خاطرنشان کرد: استکبار سال‌ها شعار تک قطبی شدن و جهانی شدن را می داد اما ما همه جهان را برای پرچم عدالت می خواهیم.

وی تصریح کرد: دشمن اخیرا شتاب گرفته بود و به سرعت روابطش را با برخی کشورهای عربی عادی کرده بود که با بعضی از کشورها پیمان دوستی بست و برای ما رجز خواند؛ نتانیاهو عادی سازی روابط با کشورهای خلیج فارس را ادامه داد که شرایط سختی بود و پیام بدی می داد.

ابطحی ادامه داد: رهبری در فرمایشات اخیر خود فرمودند بر روی اسب بازنده شرط می بندید و یکی از دلایل عملیات حماس همین عادی سازی روابط بود که ننگی را به اسم مسلمانان ثبت می کرد در حالی که همه ملت های مسلمان از رژیم صهیونیستی متنفر هستند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا هیچ بهره ای جز ذلت به ملت ها نمی دهند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها در اشغال افغانستان چندهزار میلیارد دلار خرج کردند اما زیرساخت های موردنیاز حتی یک بیمارستان دانشگاه، جاده و غیره نساخت.

ابطحی ادامه داد: جنگ های رژیم صهیونیستی از نظر خودشان همواره باید با سه اصل غافلگیری و درگیری در سرزمین دیگر و جنگ های سریع، با پیروزی قاطع همراه باشد، اما نیروهای حماس با وجود همه امکانات اسرائیلی ها، آنها را غافلگیر کردند.

ابطحی گفت: روز ۱۵ مهر اسرائیل تمام شد و تمام ارکان آن به هم ریخت؛ در حال حاضر آمریکا اسرائیل را اداره می کند و این عملیات بسیار بزرگ بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ۱۵ روز است که به‌ داخل غزه می خواهد بیاید، اما امکان این کار را ندارد چون اگر وارد شود پیروزی رزمندگان حماس از روز اول عملیات بیشتر است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیان گرد: آمریکایی‌ها خواستند حزب الله لبنان را خلع سلاح کنند، اما امروز حزب الله ۱۰۰ برابر قوی تر از سال ۲۰۰۶ است و همین اتفاق برای حماس، جهاد اسلامی و همه گروه ها اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: هر چند شهادت بچه ها دلخراش است اما روزهای آینده شاهد پیروزی های بیشتر رزمندگان مقاومت خواهیم بود.

به گزارش ایرنا اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم مظلوم غزه در پایتخت مقاومت جهان اسلام(کرمان، زادگاه سردار شهید سلیمانی) با حضور نماینده جنبش حماس در ایران و جمعی از مسئولان و مردم در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha