فرمانده سپاه امام رضا (ع): واکنش اسرائیل بعد از «طوفان‌الاقصی» از درماندگی است

مشهد- ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: «طوفان الاقصی» قدرت ادعایی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و واکنش‌هایی که اسرائیل پس از این حمله نشان می‌دهد، از سر ناچاری و درماندگی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی روز یکشنبه در آیین تجلیل برترینهای شبکه تربیتی «صالحین» بسیج خراسان رضوی افزود: اقدامات اسرائیل پس از طوفان الاقصی نمی‌تواند زخم حاصل از نفوذ حماس را ترمیم کند.

وی بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود، امروز حوزه نفوذ رژیم صهیونیستی فراگیرتر و گسترده تر می شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه ایران هیمنه آمریکا را شکسته است، خاطر نشان کرد: آمریکا خواست داعش را مقابل انقلاب قرار دهد تا بتواند نفوذ خود را در همه دنیا توسعه دهد که این توطئه استکبار جهانی به شکست انجامید.

وی ادامه داد: امیدواریم میدانی برای رزمندگان ما هم فراهم شود تا همچون حضور فعال و موثر در دوران دفاع مقدس با یک اشاره رهبری بتوانیم دین خود را ادا کنیم و طومار آمریکا و اسراییل را با تدابیر رهبر مظعم انقلاب در هم بپیچیم.

سردار غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت شبکه تربیتی صالحین بسیج گفت: کار تربیتی هم در داخل و تشکیلات و ساختار بسیج مهم است و هم می‌تواند بر حوزه‌های دیگر جمعیتی تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه شبکه تربیتی صالحین بزرگترین جریان ساز ولایی است، ادامه داد: با وجود انتخابات امسال این شبکه نمی تواند نسبت به پیرامون بی تفاوت باشد و برای تبیین در عرصه های مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد.

تقویت باورهای دینی، توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان بسیجیان و تعالی معنوی توام با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان از اهداف مهم طرح حلقه‌های صالحین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha