۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵
کد خبر: 85265994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میکاسا شاپ قهرمان رقابت های والیبال ساحلی قشم شد

قشم - ایرنا - رقابت های والیبال ساحلی نوجوانان شهرستان قشم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش عصر(شنبه) در زمین ساحلی پارک زیتون این جزیره، با قهرمانی تیم میکاسا شاپ پایان یافت.

رضا دریایی عصر شنبه در مراسم اهدای جوایز به تیم های برتر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، ۹ تیم از قشم و بندرعباس حضور داشتند.

وی افزود: این رقابت ها به مدت سه روز در ساحل پارک زیتون و با انجام ۲۶ بازی به اتمام رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم ادامه داد: در پایان این رقابت ها تیم میکاسا شاپ (محمد رسول بستگانی و حجت محبوبی) مقام اول، میکاسا ایران(ابوالفضل آشنا و حمیدرضا محبوبی) رتبه دوم و تیم سورو قدیم (متین زمانی و دانیال عیدی زاده) رتبه سوم را کسب کردند.

میکاسا شاپ قهرمان رقابت های والیبال ساحلی قشم شد

دریایی توضیح داد: در این پایان این رقابت ها به تیم های برتر لوح و جام قهرمانی و جوایز نقدی شامل تیم اول پنج میلیون ریال، تیم دوم چهار میلیون ریال و تیم سوم سه میلیون ریال اهدا شد.

به گفته وی، این رقابت ها زیر نظر کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال شهرستان مرزی قشم و با همکاری اداره ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد برگزار شد.

هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی برگزار می شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha