هزار و ۱۲۹ ساعت برنامه صدا وسیما به تحولات غزه پرداخته است

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بنابر اعلام رییس سازمان و صدا و سیما هزار و ۱۲۹ ساعت برنامه، خبر و میان برنامه طی ۲ هفته گذشته در شبکه‌های مختلف رسانه ملی به تحولات جاری در غزه و فلسطین پرداخته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، ابوالفضل عمویی درباره جلسه امروز شنبه - ۲۹ مهرماه - کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه جلسات فوق العاده کمیسیون برای بررسی ابعاد عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم صهیونیستی به غزه، رئیس سازمان صدا و سیما در کمیسیون حاضر شد و به موضوع جنگ روایت‌ها در معرکه فلسطین پرداخت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: دکتر جبلی با تشریح اقدامات شبکه‌های مختلف صدا و سیما برای ارائه روایت صحیح و به موقع از تحولات فلسطین به این موضوع اشاره کرد که طی دو هفته گذشته در مجموع هزار و ۱۲۹ ساعت برنامه، خبر و میان برنامه در شبکه‌های مختلف صدا و سیما به تحولات جاری در غزه و فلسطین پرداخته شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون دیدگاه‌های خود در راستای تقویت گفتمان مقاومت در فضای رسانه‌ای را ارائه کردند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست‌ها است، آمریکا و اروپا از اسرائیل درخواست کرده‌اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق بیندازد.

بر اساس اعلام سازمان ملل تاکنون تقریبا ۴۹۳ هزار زن و دختر در غزه مجبور به مهاجرت و ترک خانه‌های خود شدند و حدود ۱.۴ میلیون نفر در غزه آواره و بیش از ۵۴۴ هزار نفر در ۱۴۷ پناهگاه اضطراری سازمان ملل اسکان داده شده‌اند.

در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، ۵ هزار و ۵۰۰ ساختمان شامل ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به صورت کامل ویران شده است.

پس از طوفان الاقصی تا امروز ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس، اولاف شولتس صدراعظم آلمان و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی به تل آویو سفر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha