نمایشگاه طرح اسوه یزد در قالب ۳۰ غرفه افتتاح شد

یزد- ایرنا- نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج یکشنبه شب در آیینی با حضور جمعی از مردم و مسئولان در قالب ۳۰ غرفه در بوستان ناجی شهرستان یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های ۹ گانه به خصوص در بخش اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اردویی، بسیج سازندگی، دفاعی‌ و امنیتی، صنایع دستی بومی محلی و محصولات مشاغل خانگی در معرض دید مردم قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی یزد گفت: این نمایشگاه علاوه بر تبیین خدمات، نقش مهمی در انتقال تجربیات و یک نوع الگوبرداری برای سایر پایگاه‌ها است که از بین آنها بهترین عملکردها انتخاب و در سطح استان و کشور ارائه می‌شود.

سرهنگ " سید امیر حسینی " در این آیین با قدردانی از پایگاه‌های مقاومت بسیج و حضور و همراهی مردم افزود: پایگاه‌های بسیج در ۲ بخش برادران و خواهران در این نمایشگاه شرکت دارند و عملکردی که ارائه و ارزیابی می‌شود مربوط به یک سال است .

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مختلف بسیج نقش مهمی در شناسایی ظرفیت‌ها، ایجاد انگیزه و تشویق فعالان حوزه بسیج دارد اظهار کرد: خدمت به مردم به خصوص در قالب جهاد خدمت رسانی و امید آفرینی در اولویت است.

این نمایشگاه به مدت سه روز در محل بوستان ناجی با همکاری شهرداری حمیدیا برگزار و در معرض دید عموم مردم قرار دارد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha