۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85255187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» با اجرای نمایش در لاهیجان آغاز شد

رشت- ایرنا- دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» امروز با اجرای نمایش «بازی» محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان آغاز شد، در این جشنواره ۱۸ گروه نمایشی از هشت استان مختلف کشور حضور دارند.

به گزارش ایرنا، کارگردانی نمایش «بازی» را به طور مشترک علی بیداوسی و سمیه نیک مسلک بر عهده دارند و علاوه بر این نمایش تئاترهای «سه دلقک و نصفی» به نویسندگی آرزو علی پور و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان و تئاتر مجسمه به نویسندگی و کارگردانی میلاد حسین زاده راحم از آستانه اشرفیه برای عموم مردم در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان اجرا می شود.

۶ نقطه از شهر لاهیجان شامل پارک‌های رفتگر، بعثت و نیز محوطه اداره فرهنگ و ارشاد لاهیجان، پارک گلها، بوستان هنر و حاشیه استخر) برای اجرای نمایش‌ها در نظر گرفته شده است.

این نمایش‌ها شامل؛ شما آهویی با روپوش قرمز دیدید؟، سرباز صفر، بازی علی سوت بلبلی، کفشهایم دروغ نمی گویند، تئاتر مجسمه، چند بطری آب برای مراسم تدفین پدر، بود و نبود، انفال، پیوند کوالانسی، خیلی دور خیلی نزدیک، شصت، سه دلقک و نصفی، زندگی با طعم محبت، نذر، این چند نفر، ماهسوگ، لک لکی جون و دوستان مهربون، ساکت، هیولای بوگندو، نارنجی رنگ عشقه و قطار شهری است که از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

در دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گروههای نمایشی از استانهای قزوین، اصفهان، تهران، کردستان، خوزستان، خراسان رضوی، بوشهر و لرستان حضور دارند از استان گیلان نیز پنج گروه نمایشی از سه شهرستان رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان شرکت کرده اند.

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه ۲۲ مهرماه در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha