گشت ویژه پلیس آگاهی برخورد با جرایم خشن در فارس فعال شد

شیراز- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: گشت ویژه پلیس آگاهی با هدف برخورد با جرائم خشن پنجشنبه سیزدهم مهر ۱۴۰۲ و همزمان با اولین روز از هفته انتظامی در فارس راه‌اندازی و فعال شد.

به گزارش ایرنا ، سردار یوسف ملک‌زاده پنجشنبه در مراسم رونمایی از گشتهای ویژه پلیس آگاهی فارس افزود: به مناسبت اولین روز از هفته انتظامی، امروز ۱۳ مهرماه به صورت ویدئو کنفرانس در سطح ۱۱ استان کشور ازجمله فارس در جهت تشدید برخورد با جرایم خشن،سارقین و کسانی که در سطح شهرها ناامنی ایجاد می‌کنند، گشتهای ویژه پلیس آگاهی اضافه بر سازمان گشتهای انتظامی، کلانتری‌ها و یگان امداد راه اندازی شد که امیدواریم با استفاده از ظرفیت این واحدها و تخصصی که آنها در برخورد با جرایم خشن و دستگیری دارند بتوانیم امنیت و آرامش بیشتری به شیراز و همه شهرهای استان فارس هدیه دهیم.

وی با بیان اینکه مبارزه با جرائم علنی و خشن، ناامن سازی محیط جرم برای مجرمین حرفه‌ای، انجام ماموریتهای تخصصی میدانی در حوزه جرم یابی، کشف پیش دستانه و کنترل میدانی مجرمین از وظایف ذاتی این واحدها خواهد بود، گفت: این گشتها به صورت مداوم و مستمر در طول سال انجام وظیفه می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در باره سختی شغل پلیسی گفت: مطالبه همه فرماندهان انتظامی این است که بتوانند مثل سایر ادارات بحث ارتقا حقوق و مزایا و معیشت برای کارکنان را بصورت جدی پیگیری کنیم.

 راه‌اندازی گشت ویژه پلیس آگاهی فارس با هدف برخورد با جرائم خشن

برگزاری مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا در شیراز

در اولین روز از گرامیداشت هفته انتظامی، مراسم قرائت زیارت پر فیض عاشورا و غبارروبی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای شهر شیراز برگزار شد .

در اولین ساعات از شروع گرامیداشت هفته انتظامی، امروز پنجشنبه فرماندهان و کارکنان انتظامی استان فارس با حضور در گلزار شهدای شهر شیراز، زیارت عاشورا را قرائت وقبور مطهر شهدای انتظامی را غباروبی و گلباران کردند.

در این مراسم، با اهدا لوح تقدیراز خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران و جانبازان والامقام تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

حضور فرماندهان و کارکنان پلیس فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ

فرماندهان و کارکنان انتظامی استان به مناسبت فرا رسیدن هفته انتظامی، در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) حضور و مضجع شریف آن حضرت را غبارروبی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha