۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85248320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳۳ خانوار مددجو ی البرزی از مسکن ایمن بهره مند شدند

کرج - ایرنا - مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اعلام کرد: امسال بیش از۱۱۰ میلیارد ریال صرف خرید، احداث و تعمیر ۴۳۳ واحد مسکونی مددجویان این نهاد شد.

"مازیار محمدی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ، ۴۵ خانوار از مسکن جدید و خانه های ۳۸۸ خانوار بهسازی و مقاوم سازی شد.

وی با بیان اینکه خرید مسکن مشمول خانواده‌های مددجوی سه نفر به بالا است گفت : خانواده‌های ۲ نفره و یک نفره در صورتی که نیاز به تعمیر، احداث فضای جانبی و مرمت مسکن داشته باشند می توانند از کمک هزینه کمیته امداد استفاده کنند.

۴۳۳ خانوار مددجو ی البرزی از مسکن ایمن بهره مند شدند

محمدی بیان کرد: مددجویان واجد شرایط که در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده و به مرحله تخصیص پروژه رسیده اند در قالب خرید و احداث مسکن از مبلغ یک میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات صندوق امداد ولایت بهره‌مند خواهند شد.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha