دشمن برای بی اعتمادی مردم ایران به مسوولان نظام تلاش می کند

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش دارد مردم ایران را نسبت به مسوولان کشور بی اعتماد کند چراکه می داند مجموعه ای معتقد و سرباز ولایت در میدان عمل حضور دارد ازین رو سعی می کند مردم را از نقش آفرینی در صحنه های مختلف باز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام "عبدالله حاجی صادقی"روز دوشنبه در کنگره "شهدای فضیلت" گرامیداشت ۵۸ طلبه و روحانی شهید و ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان اظهار کرد: دشمن در مقابل نظام آسیب دیده و شکست خورده بنابراین هر روز در حال توطئه جدید است چرا که اعتقاد دارد باید انقلاب بمیرد در غیراینصورت مرگ خودش حتمی است.

وی گفت: امروز عزتی که انقلاب اسلامی در دنیا دارد و پیشرفت هایی که داشته باعث شده است که نه فقط ملت ها بدانند که نزدیکی به جمهوری اسلامی عزت و اقتدار می آورد بلکه دولت ها نیز فهمیده اند تنها راه عزت، نزدیکی به ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان از مانور اربعین حسینی نگران شده و پیروزی های بزرگ ایران را به چشم دیده اند بنابراین از پیشرفت های ایران اسلامی در دنیا هراس دارند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به نشر جهاد، روحیه امید آفرینی و ایستادگی ملت ایران در جهان عنوان کرد:در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن در حال توطئه است اما به لطف الهی از این گردنه سخت هم عبور خواهیم کرد و در این میدان هم بر دشمن غلبه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نا امیدی و سستی، خطر بزرگی است افزود: باید یاور و سرباز امام زمان خود باشیم، جهاد امید آفرینی کنیم و در این مسیر خسته نشویم چراکه زمان مبارزه با استکبار است و نباید خسته شویم.

وی عنوان کرد: امروز دشمن می خواهد با انحراف عملی و رفتاری، ما را به لحاظ فکری و اعتقادی دچار آسیب کند بنابراین حوزه های علمیه در عرصه جهاد وظیفه سنگینی دارند تا برنامه های دشمن را به مردم عیان کنیم و از حمله های دشمن در راستای از بین بردن سرمایه های انقلاب، هویت و ایمان مردم غافل نشویم.

دشمن برای بی اعتمادی مردم ایران به مسوولان نظام تلاش می کند

ایستادگی ملت ایران تا نابودی رژیم اسراییل

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا دارد اسراییل، این غده سرطانی را از میان بردارد و این وعده را به دنیا می دهیم که با استمرار فرهنگ شهادت این رژیم را نابود خواهیم کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: در برگزاری کنگره های شهدا هدف کسب حیات نهفته است و شهدا به مقصد و قرب الهی رسیده و شان ربوبی پیدا کرده اند بنابراین نه تنها زنده اند بلکه حیات بخش هم هستند.

وی با بیان اینکه حیات بخشی عاشورا به جامعه تا روز ظهور استمرار دارد تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود حمله های دشمن زنده و پویا است و کنگره های شهدا، میثاق و پیوند با شهیدان هستند بنابراین باید در این جلسات، صراط مستقیم را با عزمی راسخ و ایمانی محکم، بپیماییم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت طلبی نباید کمرنگ شود عنوان کرد: در حالیکه دشمنان امام حسین(ع) می خواستند عاشورا فاتحه دین باشد اما عاشورا شروع حیات و زندگی بود که نه تنها دین اسلام را ماندگار کرد بلکه فرهنگ و روحیه شهادت طلبی را نشر داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیام رسانی حضرت زینب(س) در قیام عاشورا گفت: امروز نیز دوران جهاد، نشر فرهنگ شهادت و ایثار حسینی در راستای تبیین انقلاب و اسلام است و روحانیت به عنوان میراث دار ائمه باید بر حمله های دشمن اشراف اطلاعاتی داشته باشد.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: طلبه های حوزه علمیه از سختی کشیده ترین اقشار هستند و در همه میدان ها حضور دارند بنابراین باید کماکان در میدان بمانند و امت ایران را به عنوان سنگرنشین ولایت حفظ کنند.

وی همچنین با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات گفت: بی عدالتی، تبعیض و مشکلات وجود دارد اما راه آن تحریم و فاصله گرفتن نیست بلکه حضور مقتدرانه در میدان است چراکه باید کشور به لحاظ علمی، اقتصادی، نظامی و اطلاعاتی قوی شود تا در میدان بمانیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha