پیکر مطهر شهید «پناهی‌فرد» در بندرعباس تشییع شد

بندرعباس - ایرنا - پیکر مطهر شهید سرهنگ دوم «سعید پناهی فرد» فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس صبح امروز شنبه بر دستان مردم شهید پرور استان هرمزگان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع پیکر پاک و نورانی این شهید والامقام امروز هشتم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مردم، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و مسوولان استان هرمزگان از سه راه گمرک تا مسجد جامع شهر بندرعباس برگزار شد.

مردم انقلابی و ولایی بندرعباس در آیین تشییع ضمن سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافق»، اعلام کردند تا پای جان حامی پاسداران و حافظان امنیت کشور بوده و بر عهد و پیمانی که بستند وفادار خواهند ماند.

سرهنگ دوم «سعید پناهی» فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس روز گذشته هفتم مهرماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید اهل استان لرستان و دارای ۲ فرزند است.

طی عملیاتی که در اجرای ماموریت مشترک ماموران دریابانی و انتظامی بندرعباس با حضور این فرمانده جان برکف در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی در مناطق ساحلی بندرعباس (خورکولقان) انجام شد، افزون‌ بر ۲ هزار قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و استاندار هرمزگان در پیامی مشترک شهادت شهید «پناهی فرد» از ماموران جان بر کف نیروی انتظامی استان که به دست اشرار و قاچاقچیان کوردل به فیض شهادت نائل آمد، را تسلیت گفتند.

در این پیام مشترک آمده است؛ شهادت هدیه ارزشمندی است که خداوند نصیب بندگان پاکش می‌کند و خوشا بحال آنان که در راه امنیت و آرامش همنوعان خود جهاد کرده و در این راه به فیض شهادت نائل می‌شوند.

امروز شهادت این شهید والامقام انتظامی شهید سعیدپناهی فرد که در راه حفظ امنیت برای استان و در مسیر دفاع از جان و مال و ناموس و امنیت که دشمن آنرا هدف قرار داده، به دست اشرار و قاچاقچیان کور دل رقم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده و مهدی دوستی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دلاور مرد عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) و همچنین خانواده عزیز ایشان و نیروهای جان بر کف انتظامی و مردم ولایت مدار و شهید پرور هرمزگان، پیگیری و برخورد قاطع و جدی برابر قانون با عاملان شهادت این شهید را خواستار شدند و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای این شهید گرانقدر علو درجات را از خداوند متعال مسالت داشتند.

فرماندهی انتظامی هرمزگان نیز شهادت این رزمنده اسلام را به همکاران، مردم شریف و خانواده معزز شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha