۳۰ قبضه سلاح جنگی در بم تحویل دستگاه قضایی شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب بم گفت: ۳۰ قبضه سلاح جنگی طی ماه گذشته از سوی اداره اطلاعات این شهرستان با استفاده از ظرفیت معتمدین، جمع‌آوری و تحویل دادستانی شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، بهنام جعفری زاده در تشریح جزییات این خبر افزود: پس از ایجاد پویش مردمی "نه_به_سلاح_غیرمجاز" شاهد مشارکت خوب برخی از دارندگان سلاح غیرمجاز در شرق استان کرمان بودیم.

این مقام قضایی، توسعه امنیت پایدار را از مولفه های مهم پیشرفت هر کشور دانست و اظهار داشت: نقش مردم، سران طوایف، معتمدین، ریش سفیدان و روحانیون در تامین امنیت بی بدیل است.

وی تصریح کرد: متاسفانه ردپای سلاح گرم و سرد در بسیاری از پرونده های نزاع منجر به قتل و خشن مشاهده می شود که فرد به دلیل ناتوانی در کنترل خشم و بر اثر خشم آنی از سلاح گرم استفاده کرده و خسارت های جبران ناپذیری به بار آورده است.

وی در پایان از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان تقدیر و قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه شاهد رصد و اشراف اطلاعاتی خوب سربازان گمنام امام زمان (عج) در منطقه شرق این استان هستیم.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha