۴۰ قبضه سلاح جنگی در فهرج داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی شد

کرمان - ایرنا - رییس حوزه قضایی فهرج گفت: دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در فهرج با اجرای پویش مردمی "نه به سلاح غیرمجاز" ۴۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز را به صورت داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، امیرحسین بهجتی ضمن قدردانی از مشارکت خوب دارندگان سلاح های غیرمجاز در این طرح افزود: دارندگان سلاح‌های غیرمجاز تا پایان مهر فرصت دارند سلاح های غیرمجاز خود را تحویل دهند تا از ارفاقات قانونی برخوردار شوند.

وی نقش مردم، سران طوایف، ریش سفیدان و روحانیت را در تحقق امنیت پایدار بی بدیل توصیف و تصریح کرد: از تلاش های پرسنل خدوم دستگاه قضایی و مجموعه های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی که در راستای تامین امنیت و تحقق عدالت در جامعه تلاش می کنند تشکر می کنم.

رییس حوزه قضایی فهرج تصریح کرد: قانون‌مداری در این شهرستان با جدیت دنبال می‌شود و امروز نیروی انتظامی به عنوان بازوی پرتوان قوه قضائیه در تمامی نقاط کشور ورود پیدا کرده و با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی به تلاش‌های نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در کشور نیز اشاره و عنوان کرد: نیروهای انتظامی برای حفظ امنیت در جامعه تلاش و جهاد می‌کند و امروز مردم قدردان این نیروی تلاشگر هستند.

این مقام قضایی بیان داشت: فراجا پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است و یکی از اصول ارزش‌های انقلاب اسلامی تکیه بر قانون و قانونمداری است.

شهرستان فهرج در فاصله ۲۴۹ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha